Mobilni marketing
Poslovni
korisnici koji na VIRGA Loyalty platformi izgrade program vjernosti pod vlastitim ili
Hatch! brendom prate navike i ponašanje svojih
kupaca, segmentiraju ih po skupinama i upućuju im ciljane marketinške poruke u
digitalnom obliku - sve putem backoffice Loyalty Assistenta

Članovi Loyalty Kluba tako pomoću besplatne mobilne aplikacije prate sve novosti i pogodnosti - transparentno i jednostavno!
Mobilna aplikacija
Prijava kupca omogućena je preko Facebook, google+ profila ili preko e-mail prijave
- Kupac nije dužan popuniti sve osobne podatke za nesmetani rad prilikom skupljanja bodova i dobivanja notifikacija, objava i digitalnih kupona
- Kupac je obvezan popuniti svoje podatke u trenutku kada želi iskoristiti bodove i kupone
Meni se sastoji od:
O meni
Ime, prezime, ulica i kućni broj, grad, naselje, e-mail, broj kartice (read only), datum rođenja, spol
Objave
- Lista objava sa slikom i preview tekstom
Redoslijed objava po datumu objave ili prioritetu zadanom od operatera
Poslovnice
Lokacija poslovnice, adresa, slika, opis
Bodovi
Broj bodova ukupno
Popis svih transakcija s podatkom o dobivenim bodovima po transakciji
Dobivanje notifikacije o dobivenim bodovima
Napomena koliko je potrebno još potrošiti do određenog datuma kako bi se osvojilo X bodova
Kuponi
- Popis transakcija s podatkom o korištenom kuponu
Dobivanje notifikacije o dobivenim kuponima
Nagradna igra
Praćenje dobivenih srećki
Notifikacija od dobivenoj srećki
Notifikacija o dobivenoj nagradi u obliku kupona
Karta
- Prikaz najbližih poslovnica
Push notifikacija kupca ukoliko se nalazi X metara od poslovnice
Postavke
Jezik aplikacije Hrvatski / Engleski
Upute
Odjava
Košarica
- Otvaranje kamere za skeniranje QR koda na prodajnom mjestu za identifikaciju
- Prikaz barkoda i ID broja za skeniranje ručnim barkod čitačem ili ručnim unosom ID broja kupca u lokalno POS Loyalty program
- Kupac na prodajnom mjestu sam odabire kupone i bodove koje želi koristiti prilikom transakcije. Alternativno sve umjesto njega može obaviti blagajnik preko PC blagajne na prodajnom mjestu
- Mogućnost uparivanja plastične kartice s mobilnom aplikacijom preko ID broja
Grupna kartica – mogućnost udruživanja tri postojeća kupca pod jednom zajedničkom grupnom karticom
Plastična kartica
Kupci koji nemaju mobilnu aplikaciju na prodajnom mjestu preuzimaju svoju plastičnu karticu po ispunjenoj pristupnici
Kupac popunjava svoje osobne podatke u pristupnici a blagajnik na istu upisuje broj sa uručene Loyalty kartice
Podatke sa pristupnice potrebno je upisati u Loyalty backoffice kroz masku „Unos kupca“
Prije unosa podataka u backoffice sustav, kartica je aktivna i spremna za korištenje
Preduvjet da kupac koristi dobivene kupone su potpuno popunjeni podatci u sustavuVlasnici kartice stanje bodova i kupona s pogodnostima prate na web aplikaciji