Digitalni program vjernosti
VIRGA Loyalty inovativni je program za analizu profila i navika kupaca, te upravljanje prodajom kroz sustav za nagrađivanje vjernosti.
Za poslovnog korisnika program se sastoji od CRM, Marketing i Loyalty modula koji tvrtkama donosi značajne prednosti:
• Prikupljanja osnovnih podataka o kupcima i njihovim transakcijama
• Slanja obavijesti o pogodnostima putem mobilne aplikacije
• Praćenja potrošačkih navika kupaca i analize
• Prepoznavanja prodajnih prilika u maloprodaji
• Stvaranja većeg broja lojalnih i platežno moćnih kupaca
• Dugoročnog smanjenja pritiska tržišta na davanje sve većih popusta
• Kontroliranih troškova marketinga i mjerljivosti učinka
Koristeći navedene alate poslovni korisnici prate navike i ponašanje kupaca, segmentiraju ih po skupinama i upućuju im ciljane marketinške poruke u digitalnom obliku. Komunikacija s kupcima ostvaruje se putem web- i mobilne aplikacije. Kupce je moguće nagrađivati bodovima za njihovu redovnu potrošnju, a pomoću marketinških kampanje periodično ih potaknuti na promjene u njihovim navikama.
Daleko inovativniji i troškovno povoljniji od
konvencionalnih programa, VIRGA Loyalty potpuno je digitalizirano rješenje. U
praktičnoj primjeni komunikacija između poslovnog korisnika i kupaca odvija se
putem centralnog upravljanja sustavom (backoffice-a), lokalno instalirane POS
aplikacije na prodajnim mjestima i mobilne aplikacije koju koristi kupac.
Sustav uz korištenje mobilne aplikacije omogućava kupcu paralelno korištenje
plastične kartice ili drugog medija s otisnutim bar code-om.
Mobilno oglašavanje i analitički CRM
Osnovni
podatci o kupcima, informacije o njihovoj potrošnji i navikama kupovine
automatizmom se registriraju u VIRGA Loyalty POS aplikaciji na prodajnom mjestu
i bilježe u CRM bazu podataka. Unos
vrijednih podataka ne ovisi o ljudskom faktoru. Podatci su ažurni, točni i
spremni za analizu.
Digitalne kupone kupci osvajaju i troše putem mobilne aplikacije ili plastične kartice.
S mobilnom aplikacijom razvijenom za Android i iPhone uređaje kupci dobivaju informacije u realnom vremenu, na jednom mjestu – objave, kuponi, stanje bodova te uvjete njihovog prikupljanja i trošenja.
Integrirani Marketing alat tvrtkama omogućava da samostalno kreiraju i objavljujuju marketinške kampanje koje se mogu usmjeriti ciljanoj skupini kupaca i tako uz značajno niže promidžbene troškove detaljno pratiti učinke provedenih marketinških kampanja i RFM analizu kupaca.
Poticanje kupaca na ponovni, učestali dolazak i veću potrošnju kroz bodovni sustav i digitalne kupone
o Marketing alat (Objave i Marketinške kampanje s predefiniranim funkcionalnostima)
o Upućivanje marketinških poruka putem mobilne aplikaicje i web aplikacije za kartičare
o Neograničen broj objava
o Neograničen broj mjesečnih kampanja s kuponima
Nagrađivanje kupaca - definiranje bodovnog praga potrošnje i kreiranje marketinških kampanja s digitalnim kuponima
o Loyalty modul
Praćenje ponašanja kupaca kroz demografsku i RFM analizu, kao i učinkovitosti marketinških kampanja i Loyalty programa u cijelosti
o Analitički CRM
o Izvještajni modul uspješnosti marketinških kampanja
o Demografska analiza
o RFM analiza
o Liste kupaca / Pregled kupca
o Analize prodaje
Naš Loyalty tim stoji Vam na raspolaganju!