Uspješno smo završili prvi kvartal našega projekta, sastavili kvartalno izvješće i poslali ga prema nadležnim tjelima.
U prvom smo kvartalu, sukladno projektu, radili na slijedećim aktivnostima:
– obavili tehničko planiranje rada, odredili radne grupe, raspodjelili zadatke…
– redovno održavali sastanke, sastavljali izvješća o provedenim aktivnostima
– prisustvovali seminarima i radionicama u SAFU
– počeli s pripremom plana nabave, te radili i prve revizije sukladno naputcima nadležnih tijela
– istraživali tržište za razvoj plana nabave IT opreme prema projektu
– započeli s razvojem programskog rješenja “VirgaMobileSales”prema projektu
– napravili funkcijsku analizu nove aplikacije
– radili na promicanju projekta, tehnologije, vidljivosti…
Neizravni rezultati koji su ostvareni u prva tri mjeseca provedbe projekta su:
– Press konferencija o pokretanju LogINCloud projekta
– Održana tri mjesečna sastanka (jedan Kick-off i dva PSO sastanke)
– Odobren nam je izvještaj o napretku za 1 mjesec.
– Odobren nam je izvještaj o napretku za 2 mjesec
– Odobravanje Plana nabave
U slijedećem periodu očekuju nas nastavak aktivnosti oko plana nabave i raspisivanja tendera, početak uvođenja ISMS i ISO27000 sustava, školovanja zaposlenika i nastavak rada na razvoju mobilne aplikacije.