USPJEŠNO ZAVRŠEN PROJEKT „LoginCloud“

USPJEŠNO ZAVRŠEN PROJEKT „LoginCloud“

Uspješno završen projekt „LoginCloud“, financiran iz IPA programa EU fondova

 

 

U četvrtak 18.12.2014. predana su završna izvješća o završetku projekta „LogINCloud“ u SAFU (Središnju agenciju za financiranje i ugovaranje) i Ministarstvo poduzetništva i obrta. Projekt „LoginCloud“ kojeg smo kandidirali na javno raspisani natječaj „Potpora jačanju konkurentnosti hrvatskog malog i srednjeg poduzetništva“, financiranog u okviru IPA programa Europske unije za Hrvatsku – Operativni program zaregionalnu konkurentnost s ukupno 7,4 milliona EUR, uspješno je završen!

 

Ukupna vrijednost našeg Ugovora o financiranju projekta „LoginCloud“ iznosila je 271.507,41 EUR. Planirano bespovratno financiranje IPA sredstvima na razini je od 51,5 % odnosno 139.989,22 EUR. Projekt „LoginCloud“ obuhvaćao je tehnološku obnovu, unaprijeđenje i certifikaciju sigurnosti infrastrukture tvrtke koja se koristi za pružanje računalnih usluga vezanih uz „poslovanje u oblaku“. Osnova je naše poduzetničke ideje bila je upotrijebiti iskustvo, znanje i novu tehnologiju za izgradnju informatičkog centra koji će korisnicima pružati mogućnost iznajmljivanja aplikativnih rješenja, informatičkih usluga konzultacija, školovanja i podrške u radu iznajmljenih aplikativnih rješenja, ali i mogućnost iznajmljivanja cjelokupne vezane serverske infrastrukture. Projektom je sprovedena obnova i unaprijeđenje tehničke infrastrukture informatičkog centra tvrtke te njegova certifikacija prema ISO27001 standardu. Projekt je obuhvatio  razvoj novih proizvoda temeljenih na opisanoj „Cloud computing“ tehnologiji i SaaS (Software as a Service) poslovnom modelu. Imena naših novih proizvoda su Virga MobileSales i Virga MobileStoreAssistant . Novi proizvodi namijenjeni su unaprijeđenju prodaje i koriste nova „tablet“ rješenja koja će korisnicima omogućiti moderan presonalizirani pristup vlastitim klijentima. Osim spomenutih rezultata, zaposlili smo i petoro novih djelatnika, što je bio i jedan od ciljeva projekta. Kako bi promovirali naš projekt, sudjelovali smo na konferencijama i sajmovima u Rijeci, Zagrebu i Beogradu, a kao jedna od 29 hrvatskih ICT tvrtki, sudjelovali smo na sajmu  CeBIT Bilişim Eurasia u Istanbulu.

 

Tvrtka Login d.o.o. posluje od 1996. godine, danas zapošljava 28 viskoobrazovana djelatnika i bavi se izradom, isporukom i podrškom u radu poslovnih informacijskih sustava koji se koriste uglavnom u privatnim tvrtkama proizvodne, turističke i trgovačke djelatnosti. U vrlo oštroj konkurenciji kako svjetskih tako i domaćih poslovnih IT rješenja uspješno poslovanje podrazumijeva kontinuirana vrlo skupa ulaganja u vlastiti razvoj.

Takva nam je razvojna koncepcija s inovativnim pristupom razvoju aplikativnih rješenja ove godine, uz obnovu „Oracle Gold Partner“ statusa, donijela i nagradu „European Best Newcomer Award“ još jednog našeg principala korporacije „Toshiba Global Commerce Solution“ . Nagrada nam je dodijeljena za razvoj aplikativnog rješenja za samoposlužne blagajne. Radi se o modernim sustavima koji omogućuju kupcima da i bez pomoći blagajnika skeniranjem artikala u svojoj košarici formiraju i plate račun zakupljenu robu. Aplikativno rješenje za podršku u radu opisanih sustava proizvod je posebno educiranih djelatnika tvrtke Login d.o.o.