LogINova inovacija dobila FIPRO sredstva

LogINova inovacija dobila FIPRO sredstva

Primorsko-goranska županija i Zaklada za financiranje izrade prototipova (FIPRO) u sklopu projekta Komercijalizacija inovacija za 2015. godinu odobrile su financiranje prijavljenog projekta tvrtke Login d.o.o. pod nazivom „Komercijalizacija inovacije HATCH! Mobilni program za nagrađivanje lojalnosti kupaca – Tržišno pozicioniranje i marketinške aktivnosti“.

Odobrena sredstva financijske potpore iznose 100.000,00 kn od čega je 20% sredstava bespovratno, a ostatak se odobrava u obliku beskamatnog zajma na razdoblje od tri godine.  Sredstva će se koristiti za pripremu izlaska na tržište, promotivne aktivnosti te aktivnosti ugovaranja i razvoja distributivno-prodajnih kanala.

fipro-2.jpg

HATCH! Mobilni program za nagrađivanje lojalnosti kupaca proizvod je informatičke tvrtke Login d.o.o. iz Rijeke. Radi se o koalicijskom programu nagrađivanja vjernosti kupaca koji upravlja specifičnim kanalom prodaje i komunikacije prema krajnjim potrošačima kroz pripremljene digitalne marketinške kampanje, digitalne oglase i objave, najave akcija i popusta te upravlja sustavom sakupljanja bodova. Evidentiranje kupnji provodi se kroz dio sustava na prodajnim mjestima  HATCH! partnera očitavanjem QR koda. Potrošačima je na raspolaganju besplatna mobilna aplikacija za pametnu kupnju koja se nagrađuje.

Krajnji potrošači korištenjem besplatne mobilne aplikacije na pametnim telefonima sakupljaju bodove  koje mogu koristiti kod svih poslovnih subjekata koji su uključeni u HATCH! sustav. Tu su i mogućnosti otvaranja grupnih i obiteljskih računa, razmjene bodova, korištenja posebnih akcija i popusta, informacije o novim proizvodima i uslugama te mogućnost sudjelovanja u nagradnoj igri.

hatchsustav.jpg

Hatch! Programsko rješenje za upravljanje vjernošću kupaca analitički je i marketinški alat za direktnu komunikaciju poslovnih subjekata s kupcima koji prilikom kupnje koriste besplatnu mobilnu aplikaciju. Kroz programsko rješenje poslovni subjekti, uobičajeno su to trgovine i razne uslužne djelatnosti, mogu pratiti interese kupaca, nagrađivati njihovu lojalnost, pravovremeno reagirati na tržišne promjene te digitalnim marketinškim akcijama i objavama privući i nove kupce.

hatchmobilna.jpg

HATCH! je pravi izbor za tvrtke koje žele upoznati i identificirati svoje kupce, kreirati sklonost proizvodima i uslugama, poboljšati komunikaciju s kupcima, nagraditi vjernost kupaca i proaktivno nuditi informacije, popuste i akcije  te postići mjerljivi marketinški rezultat.

HATCH! Inovativno mobilno rješenje za nagrađivanje loyalnosti kupaca naći će se na hrvatskom tržištu  početkom 2016. godine.

hatchkokajaje.jpg