Opći uvjeti isporuke aplikativnih rješenja i pružanja informatičkih usluga tvrtki Login d.o.o. i Login sustavi d.o.o.

  1. Definicije
  • Opći uvjeti: Ovaj dokument, naslovljen “Opći uvjeti isporuke aplikativnih rješenja i pružanja informatičkih usluga tvrtke Login d.o.o.”
  • Opći (Licencni) Uvjeti Treće Strane Dobavljača: Opći (licencni) uvjeti (uključujući uvjete plaćanja) koji se odnose na softver i/ili hardver trećih strana dobavljača. Oni također uključuju uvjete za usluge održavanja koje pruža treća strana dobavljač, a koji su izmjenjivi tijekom vremena i koje Naručitelj izričito prihvaća kao sastavni dio Sporazuma Ugovornih strana
  • Isporučitelj: LOGIN d.o.o., OIB: 38862460256, Mihačeva draga bb, 51000 Rijeka i Login sustavi d.o.o., Mihačeva draga 3, 51000 Rijeka
  • Naručitelj: Kupac, Korisnik ili Naručitelj naveden u Ugovoru/Ponudi.
  • Ugovorne strane / Stranka/e: Naručitelj i Isporučitelj
  • Treća Strana Dobavljač: Proizvođači, prodavači i/ili dobavljači proizvoda trećih strana navedenih u Ugovoru ili Ponudi, uključujući usluge održavanja koje pružaju.
  • Zaposlenici: Zaposlenici Isporučitelja, uključujući one iz povezanih društava koji su izravno ili neizravno uključeni u pružanje usluga.
  • Ugovor ili Ponuda: Dokument kojim Isporučitelj i Naručitelj ugovaraju poslovni odnos za pružanje usluge i/ili proizvoda Isporučitelja ili Usluge i/ili proizvoda treće strane dobavljača. Ukoliko nakon prihvata Ponude nije skopljen Ugovor, Ponuda se po potvrdi Isporučitelja i Naručitelja smatra dokumentom na koje se Opći uvjeti odnose.
  • Usluge i/ili Proizvodi Isporučitelja (dalje: Usluge Isporučitelja): Usluge i/ili proizvodi (licence) koje će Isporučitelj pružiti Naručitelju, kako je opisano u Ugovoru ili Ponudi.
  • Usluge i/ili Proizvodi Treće Strane Dobavljača (dalje: Usluge treće strane):  Oprema i/ili softver trećih strana dobavljača navedenih u Ugovori ili Ponudi, za koje Isporučitelj djeluje kao preprodavač i za koje u potpunosti vrijede Opći (Licencni) Uvjeti Treće Strane Dobavljača.
  • Usluge na osnovi realiziranih sati: Usluge koje Isporučitelj isporučuje Naručitelju na način da evidentira i fakturira utrošene sate prema dogovorenoj dnevnoj/satnoj cijeni.
  • Usluge na osnovi fiksne cijene: Usluge koje Isporučitelj pruža Naručitelju za dogovoreni opseg i po fiksno ugovorenoj cijeni.
  • Projekt:  Projekt u razvoju i implementaciji ERP sustava obuhvaća sve korake potrebne za planiranje, izradu, testiranje, implementaciju i održavanje ERP sustava unutar organizacije. Ovisno o specifičnim potrebama Naručitelja, projekt može uključivati implementaciju gotovog rješenja, hibridnog rješenja ili specifičnog rješenja, svaki s jasno definiranim fazama i odgovornostima obiju strana.
  • Aplikativna rješenja: Programska podrška strukturirana kroz integrirane module (pakete) za koje se odobravaju prava korištenja (licence) putem isporuke ili zakupa licenci.

Usluge

  • Zakup licenci (Saas – Software as a Service): Usluga zakupa licenci obuhvaća pružanje usluge zakupa računalnih kapaciteta potrebnih za rad Korisnika:
  • zakup licenci aplikativnog rješenja prema detaljnoj specifikaciji Usluge u Ugovoru;
  • izradu sigurnosnih kopija podataka uz planiranu točku oporavka
  • zaštite provjerljivosti podataka primjenom sustava lozinki za pristup Usluzi i dvofaktorske autentifikacije (gdje je implementirano);
  • zaštite od neovlaštenog pristupa podacima primjenom vatrozida (Firewall);
  • segregiranje korisničkih podataka – odvojeni pristup korisničkim podacima koji su pohranjeni unutar sustava, na način da su oni dostupni samo ovlaštenim korisnicima sustava;
  • prilagođavanja aplikativnog rješenja zakonskim izmjenama;
  • operativnu podršku korisniku u radu kroz telefonske konzultacije, te pismenu e-mail komunikaciju na razini broja sati uredovnog radnog vremena definiranog na mjesečnoj osnovi u Ugovoru;
  • ispravke grešaka aplikativnog rješenja i grešaka otkivenih tijekom aktivnosti na kontroli i nadzoru Usluge.
  • Održavanje licenci: Usluge održavanja licenci aplikativnog rješenja osmišljene da:
  • osiguraju funkcioniranje aplikativnog rješenja u skladu s važećim zakonskim propisima;
  • isprave greške u aplikativnom rješenju;
  • osiguraju udaljenu podršku korisnicima, dijagnostiku i moguća rješenja problema.
  • Školovanje, obuka i operativna podrška korisnika u radu (Korisnička aplikativna podrška): Podrška korisnicima u radu s aplikativnim rješenjem podrazumijeva analizu zahtjeva, utvrđivanje uzroka i pripreme rješenja, obuku, pripremu i slanje upute za rad u aplikativnom rješenju. Uključuje inicijalnu i naknadnu edukaciju korisnika na lokaciji ili online, pomoć u svakodnevnom radu s programom te rješavanje pitanja i nejasnoća vezano za sam rad aplikacije. Obuhvaća i podršku u fazi stabilizacije sustava, pisanje odgovora korisniku te evidentiranje radnih zadataka.
  • Udaljena podrška: Usluga podrške korisnicima sa udaljene lokacije korištenjem telefona, e-mail-a ili sustava za spajanje na okolinu korisnika (npr. Team Viewer)
  • Administracija korisničkih podataka: Uključuje izmjene, unos i migraciju podataka na zahtjev i umjesto Korisnika tamo gdje Korisnik to može učiniti sam, primjerice učitavanje i preuzimanje podataka, usklađivanje razlika, otklanjanje problema pri knjiženjima te pomoć pri sigurnosnim pitanjima (npr. izmjene lozinki). Obuhvaća i obradu zaprimljenih zahtjeva (ticketing), analizu te pisanje odgovora korisniku.
  • Planiranje i analiza poslovnih procesa: Obuhvaća inicijalne konzultacije i dubinsku analizu potreba klijenta, postojećih poslovnih procesa te očekivanih ciljeva. U ovoj se fazi utvrđuje opseg projekta, kreira vremenski plan i definiraju komercijalni uvjeti, a sve kako bi se prije izrade i slanja službene ponude osiguralo jasno razumijevanje zahtjeva i očekivanja te optimalna organizacija resursa.
  • Tehnička podrška – standardna usluga (opreme): Obuhvaća radove na instalaciji, konfiguraciji i provjeri ispravnog rada korisničke ili poslužiteljske opreme, rješavanje tehničkih poteškoća te savjetovanje o održavanju i nadogradnji.
  • Administracija baze podataka: Podrazumijeva kreiranje, održavanje i optimizaciju baze podataka, uključujući sigurnosne kopije, postavljanje prava pristupa na razini poslužitelja, redovite provjere performansi te otklanjanje potencijalnih grešaka ili nedostataka.
  • Administracija ostale sistemske podrške: Uključuje postavljanje i održavanje različitih sistemskih postavki, servisa i okruženja potrebnih za rad aplikacija (npr. operativni sustavi, mrežne postavke, virtualizacija), kao i kontinuirano praćenje stabilnosti sustava.
  • Putovanje i putni troškovi:  Podrazumijeva vrijeme i troškove povezane s putovanjima u svrhu pružanja usluge korisnicima ili na druge radne zadatke (npr. terenske implementacije, posjeti klijentima).
  • Vođenje i koordinacija projekta: Uključuje planiranje, vođenje i kontrolu projekata u dogovoru s korisnikom, koordiniranje aktivnosti, resursa i rokova te praćenje napretka kako bi se postigli zadani ciljevi unutar određenih vremenskih i financijskih okvira.
  • Implementacija i administracija sustava te prava pristupa: Obuhvaća instalaciju i konfiguraciju sustava prema zahtjevima projekta, definiranje korisničkih prava, postavljanje uloga i parametara te omogućavanje pristupa operaterima i ostalim uključenim subjektima, uz poštovanje sigurnosnih i pravnih standarda.
  • Konzultacije i savjetovanje o definiciji i rješenjima poslovnih procesa: Podrazumijevaju stručne savjete i smjernice vezane uz primjenu zakonskih okvira, poslovnih procesa i specifičnosti korisnikova poslovanja.
  • Aplikativno programiranje: Uključuje analizu, dizajn, razvoj testiranje, instalacije i nadogradnju funkcionalnosti, izmjene i prilagodbe programa, izradu odgovarajućih procedura te definiranje parametara (npr. knjigovodstvenih stavova). Cilj je precizno usklađivanje softvera s poslovnim potrebama korisnika.
  • Viša Sila: Bilo koja situacija u kojoj je jedna od Strana spriječena u izvršavanju Ugovora, bilo u cijelosti ili djelomično, privremeno ili trajno, izvan njihove kontrole. To uključuje (ali nije ograničeno na): požar, rat, teroristički napad, nepovoljne vremenske uvjete, višu silu od strane trećih strana dobavljača, kvarove u proizvodima trećih strana, vladine mjere, i tako dalje.
  • Operateri: Zaposlenici Naručitelja ili od njega ovlaštene osobe koje imaju prava pristupa korisničkim podatcima Naručitelja dostupnima primjenom aplikativnih rješenja Isporučitelja

 

  1. Uvod

Opći uvjeti isporuke aplikativnih rješenja i pružanja informatičkih usluga tvrtke Login d.o.o. (dalje: Opći uvjeti) općenito propisuju obveze i prava Isporučitelja i Naručitelja (dalje: Ugovornih strana) u okviru poslovnog odnosa koji je reguliran primjenom jednog ili više sljedećih akata koji (tamo gdje su primijenjeni) zajednički s ovim Općim uvjetima reguliraju ukupni sporazum Ugovornih strana:

 

Ponuda ili Ugovor kojim se ugovara pružanje usluge Isporučitelja:  implementacija aplikativnog rješenje, i/ili razvoj i dorade aplikativnog rješenja i funkcionalnosti, i/ili isporuka licenci aplikativnog rješenja Isporučitelja, i/ili analiza i savjetovanje (konzultacije), i/ili pružanje obuke ili pojačane podrške operaterima, i/ili pružanje korisničke podrške i održavanja isporučenih licenci, i/ili zakup licenci aplikativnog rješenja, i/ili sistemskih radova i podrške.

Ponuda ili Ugovor kojim se ugovora isporuka licenci, usluge i opreme Trećih strana u kojem Isporučitelj ima ulogu preprodavača.

Ponuda ili Ugovor kojim se ugovora održavanje licenci, usluge i opreme Trećih strana u kojem Isporučitelj ima ulogu preprodavača

–  Uvjeti korištenja usluga zakupa licenci aplikativnog rješenja “Virga”,

Uvjeti korištenja Hatch! programa nagrađivanja vjernosti kupaca za Korisnike (Partnere)

Posebni Uvjeti i Opći (Licencni) Uvjetima Treće Strane Dobavljača

Ugovor i aneks ugovora o obradi osobnih podataka

 

Pojedine odredbe Općih uvjeta koje su s Naručiteljem posebno regulirane  Ugovorom ili Ponudom i njihovim prilozima, smatraju se mjerodavnima za reguliranje međusobnog Sporazuma. Preostale odredbe koje nisu posebno regulirane, vrijede iz ovih Općih uvjeta.

 

  1. Sklapanje i početak poslovnog odnosa

 

3.1 Isporučitelj je obvezan započeti izvršavati uslugu ili isporuku tek nakon pisanog prihvaćanja i pravovremenog izvršenja uvjeta Ponude ili Ugovora od strane Naručitelja.

 

Pravovremeno prihvaćanje i izvršenje uvjeta od strane Naručitelja podrazumijeva:

 

  • pisano prihvaćanje uvjeta Ponude najkasnije u roku navedenom na Ponudi
  • dostavu potpisanog Ugovora (ukoliko Ponuda nije osnova za reguliranje poslovnog odnosa) od strane Naručitelja najkasnije u roku navedenom od strane Isporučitelja
  • provedbu plaćanja predujma i svakog sljedećeg obroka dospjelim u rokovima navedenim u Ugovoru ili Ponudi
  • provedbu bilo kojeg drugog uvjeta od strane Naručitelja kako je navedeno u Ugovoru ili Ponudi (npr. dostava podataka, informacije, potvrde, izjave, prava pristupa i sl.)

3.2 Ukoliko Isporučitelj započne s izvršavanjem Ugovora ili Ponude  koje uključuju Usluge Isporučitelja i/ili pružanje Usluge i/ili Proizvoda Treće Strane prije potpisivanja Ugovora, a na pisani zahtjev Kupca, to se smatra prihvaćanjem ovih Općih Uvjeta i Općih (Licencnih) Uvjeta Treće Strane Dobavljača.

 

  1. Modaliteti isporuke i vrste implementacije

 

Modaliteti isporuke  i izvršenja Usluga Isporučitelja

3.1 Isporučitelj sukladno Ugovoru ili Ponudi pruža isporuku vlastitih aplikativnih rješenja kroz sljedeća dva modela:

1) “SaaS” model (Zakup licenci) – koji predviđa ugovaranje zakupa infrastrukture kojom upravlja Isporučitelj te licenci aplikativnog rješenja s uključenom uslugom održavanja i korisničke podrške, a sukladno broju podmodula aplikativnog rješenja i ugovorenih licenci. U ovom modelu Isporučitelj osigurava Cloud infrastrukturu s pripadajućim sistemskim licencama za nesmetani rad aplikativnog rješenja. Oprema na lokaciji korisnika nije uključena.

2) Model “Isporuka licenci” – koji predviđa jednokratnu isporuku i naplatu fiksnog broja licenci aplikativnog rješenja za koje se zasebno ugovara usluga održavanja licenci i korisničke podrške.  U ovom modelu Naručitelj uz svoju opremu na lokaciji, osigurava i nabavku te održavanje kompletne serverske infrastrukture s pripadajućim sistemskim licencama,  potrebnima za rad aplikativnog rješenja, a prema minimalnim tehničkim uvjetima specificiranim od strane Isporučitelja.

3.2 Neovisno o ugovorenom modelu isporuke Isporučitelj i Naručitelj ugovaraju inicijalnu implementaciju aplikativnog rješenja koja u ovisnosti o broju ugovorenih podmodula aplikativnog rješenja te tipu implementacije može biti manjeg ili većeg opsega.

3.3 U ovisnosti o potrebi prilagodbe aplikativnog rješenja specifičnim procesima Naručitelja postoje tri tipa implementacije aplikativnog rješenja koji se mogu ugovoriti:

 

1) “Implementacija gotovog rješenja”

Podrazumijeva implementaciju aplikativnog rješenja u kojem Isporučitelj u poslovanje Naručitelja implementira procese koji su u trenutku ugovaranja Ponude ili Ugovora raspoloživi u aplikativnom rješenju Isporučitelja. U ovom tipu implementacije Naručitelj prihvaća implementaciju procesa i funkcionalnosti koje donosi aplikativno rješenja, što uključuje vrste dokumenata, ili/i  izvještaje aplikativnog rješenja jednog ili više podmodula bez bilo kakvih preinaka, dorada i dodatnog razvoja. Isporučitelj u ovom tipu implementacije ima ulogu primarnog konzultanta i implementatora procesa. Prije projekta implementacije moguće je ugovoriti analizu za potrebe utvrđivanja točnog opsega i vrste implementacije.

2) “Razvoj i implementacija hibridnog rješenja”

Podrazumijeva razvoj i implementaciju aplikativnog rješenja u kojem Isporučitelj u poslovanje Naručitelja, uz određene programske  dorade i razvoj dodatnih funkcionalnosti,  pretežno implementira procese koji su u trenutku ugovaranja Ponude ili Ugovora raspoloživi u aplikativnom rješenju Isporučitelja. U ovom tipu implementacije, Naručitelj prihvaća implementaciju većine ili svih postojećih procesa i funkcionalnosti koje donosi ugovoreno aplikativno rješenja, uz specificirane dorade i razvoj. Isporučitelj i Naručitelj u ovom tipu implementacije dijele ulogu konzultanta i implementatora procesa, pri čemu je Naručitelj u ulozi konzultanta odgovoran za uspješnu implementaciju onih procesa i funkcionalnosti koje su po njegovom zahtjevu specifično razvijene ili dorađene.  Prije projekta implementacije Isporučitelj će Naručitelju predložiti ugovaranje analize za potrebe utvrđivanja točnog opsega i vrste implementacije.

 

3) “Razvoj i Implementacija specifičnog rješenja”

Podrazumijeva razvoj i implementaciju aplikativnog rješenja u kojem Isporučitelj u poslovanje Naručitelja, uz značajne programske  dorade i razvoj novih funkcionalnosti,  implementira manji ili veći dio procesa koji su u trenutku ugovaranja Ponude ili Ugovora raspoloživi u aplikativnom rješenju Isporučitelja. U ovom tipu implementacije Naručitelj  definira poslovne procese i funkcionalnosti aplikativnog rješenja te kao takav preuzima ulogu primarnog konzultanta i implementatora procesa u vlastito poslovanje. Prije projekta implementacije potrebno je ugovoriti analizu za potrebe utvrđivanja točnog opsega projekta.

3.4 Ugovorom ili Ponudom obvezno je definirati model isporuke i tip implementacije.

 

Promjene

3.5 Neovisno o ugovorenom tipu implementacije, proširenja opsega implementacije, izmjena i dorada aplikativnog rješenja moguća su i ugovaraju se dodatno.

3.6 Sve promjene i/ili proširenja inicijalnih specifikacija podliježu ovim odredbama.

3.7 Sve promjene ili proširenja inicijalnih specifikacija moraju se formalno ugovoriti putem postupka promjene prema LogIN PM Okviru. Svaka promjena mora biti procijenjena u smislu utjecaja na vrijeme, troškove i opseg projekta, a odobrenje Naručitelja i Isporučitelja se mora dobiti prije početka provedbe implementacije promjene.

3.8 Postupak promjene uključuje opisivanje promjene, procjenu njenog utjecaja na projekt i dobivanje odobrenja za novi proračun. Vrijeme utrošeno za ove aktivnosti bit će fakturirano Naručitelju.

3.9 Tipične informatičke usluge koje Isporučitelj pruža tijekom  implementacije prema opsegu iz Ugovora ili Ponude su:

 

  • U tipu isporuke “Implementacija gotovog rješenja”: analiza poslovnog analitičara, podešavanja sustava, učitavanje korisničkih podataka i testiranje procesa, obuka ovlaštenih operatera (imenovanih korisnika licenci) i pojačana podrška korisnika tijekom ugovorenog stabilizacijskog perioda za standardne procese aplikativnog rješenja, konzultacije, upravljanje projektom.
  • U tipu isporuke “Razvoj i implementacija hibridnog rješenja” i “Razvoj i Implementacija specifičnog rješenja”: analiza poslovnog analitičara, aplikativno programiranje, podrška programera, podešavanja sustava, učitavanje korisničkih podataka i testiranje procesa, obuka ovlaštenih operatera (imenovanih korisnika licenci) i pojačana podrška korisnika tijekom ugovorenog stabilizacijskog perioda za standardne procese aplikativnog rješenja, konzultacije, upravljanje projektom.

 

Modaliteti isporuke Usluga i/ili Proizvoda Treće Strane Dobavljača

 

3.10 Isporučitelj preprodaje Proizvode i/ili Usluge Treće Strane navedene u Ugovoru ili Ponudi u skladu s njihovim Općim (Licencnim) Uvjetima te Ugovoru ili Ponudi

3.11 Naručitelj prihvaća da je potpuno informiran od strane Isporučitelja o opcijama za Proizvode Treće Strane i/ili Usluge (uključujući vrstu, karakteristike, rad i ograničenja) i da Isporučitelj ne može biti odgovoran za to.

3.12  Isporučitelj nije odgovoran za Proizvode i usluge Treće Strane koje pruža Treća Strana Dobavljač.

3.13 Naručitelj je u potpunosti odgovoran za pogreške i/ili propuste u narudžbi Proizvoda Treće Strane i/ili Usluga.

3.14 Naručitelj se smatra profesionalnim korisnikom koji djeluje u kontekstu svojih profesionalnih aktivnosti, s relevantnim znanjem u vezi s Proizvodima Treće Strane i uslugama koje se pružaju.

 

Mjesto Izvršenja usluga

 

3.15  Sukladno Ugovoru ili Ponudi, Usluge isporuke mogu se provoditi djelomično na daljinu ili na lokaciji Naručitelja. Naručitelj će u oba slučaja Isporučitelju omogućiti slobodan pristup radnom okruženju ako je to potrebno.

3.16  Usluga korisničke podrške i održavanja licenci uobičajeno se provode na daljinu.

3.17 Ukoliko se usluga Isporučitelja pruža na lokaciji Naručitelja, radni prostor i objekti Naručitelja moraju biti u skladu sa svim zakonskim zahtjevima. Naručitelj će obeštetiti Isporučitelja od zahtjeva trećih strana, uključujući Zaposlenike Isporučitelja, koji pretrpe štetu u vezi s izvršenjem Ugovora ili Ponude zbog postupaka ili propusta Naručitelja ili nesigurnih situacija u organizaciji Naručitelja.

3.18 Postavljanje i promjena lokacije na kojoj će se Usluge Isporučitelja izvoditi je na trošak Naručitelja, pri čemu je Naručitelj odgovoran za sve štete i troškove nastale Isporučitelju zbog kašnjenja, netočnog ili pogrešnog izvršenja.

3.19 Putni troškovi i troškovi smještaja nastali tijekom faze analize, implementacije i obuke, kao i putni troškovi nastali nakon početka operativnog rada, a vezani uz dodatnu obuku i naknadne instalacije na opremi Naručitelja nisu uračunati u predložene cijene, te će se obračunati prema zakonskim odredbama.

 

Primjena okvira za upravljanje projektima

 

3.20 Naručitelj prihvaća uvjete primjene LogIN metodologije za upravljanje projektima (dalje: LogIN PM okvir) ukoliko je za pružanje usluge ili isporuke iz Ugovora ili Ponude za to propisana obveza od strane Isporučitelja.

3.21 U ovisnosti o vrsti ugovorene usluge, modelu isporuke, tipu implementacije i količini različitih ugovorenih podmodula aplikativnog rješenja, a prema prijedlogu Isporučitelja, LogIN PM okvir će se primijeniti u punom opsegu, djelomično ili se neće primjenjivati.

3.22 Sukladno tipu implementacije i kompleksnosti projekta, opseg primjene LogIN PM Okvira i obaveze Naručitelja koje  su s njim povezane, Isporučitelj će odrediti najkasnije u trenutku formiranja Ugovora s Naručiteljem.

3.23 U slučaju primjene LogIN PM okvira Isporučitelj za svaki projekt obvezno propisuje njegove faze, od pretprodaje do završetka projekta i stabilizacijskog perioda, opseg projekta, plan aktivnosti, budžet, komercijalne uvjete, početak i završetak projekta, potrebne sudionike na strani Naručitelja i Isporučitelja, očekivane ishode te komunikacijski plan kojih su se dužni pridržavati Naručitelj i Isporučitelj.

3.24 Nemogućnost ispunjavanja određenih uvjeta LogIN PM okvira u pojedinim fazama Isporučitelj i Naručitelj su dužni unaprijed obavijestiti drugu stranu kako bi se sukladno mogućnostima napravila revizija provedbe projekta.

3.25 Izostanak ili zakašnjenje bilo koje od aktivnosti ili obveze na strani Isporučitelja ili Naručitelja može uzrokovati promjene u provedbi radova iz Ugovora i/ili Ponude, naročito u vidu trajanja, troška i rokova.

 

Obvezni elementi projekta u okviru LogIN PM okvira

 

3.26 Svaki projekt s primjenom LogIN PM okvira, bez obzira na kompleksnost, treba imati definirane sljedeće preduvjete u trenutku izrade Ugovora i njemu prethodujuće Ponude:

  • Definicija predmeta Ugovora / Ponude, vrste implementacije, modela isporuke, primjena LogIN PM okvira
  • Opis zahtjeva korisnika
  • Prijedlog rješenja, plan aktivnosti s početkom, trajanjem i završetkom projekta
  • Komunikacijski plan
  • Mjerljivi ishodi koji definiraju dovršetak projektnih faza i završetak projekta
  • Komercijalni uvjeti, uključujući fiksne rokove prihvata ponuda, potpisa ugovora i dospijeća plaćanja, početak tekućeg održavanja te uvjete eventualno ugovorenog stabilizacijskog perioda
  • Obvezu raspoloživosti resursa Naručitelja da ih angažira na projektu na način definiran Ponudom i Ugovorom

 

Obveza suradnje

 

3.27 Uspjeh aktivnosti u projektima iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije ovisi o pravovremenoj suradnji Isporučitelja i Naručitelja. Naručitelj će uvijek i neposredno pružiti svu razumnu suradnju koju od njega zatraži Isporučitelj u okviru provedbe Ugovora ili Ponude.

3.28 Naručitelj sklapanjem Ugovora ili prihvatom Ponude raspolaže voditeljem projekta ili osobom koja predstavlja jedinstvenu točku kontakta (dalje: SPOC – single point of contact) koja ima ovlasti i obvezu pravovremeno potvrđivati statuse projekta, sudjelovati na projektnim i radnim sastancima, koordinirati procese i obveze interno i u suradnji s Isporučiteljem.

3.29 Potrebna suradnja može biti vrlo intenzivna u određenim trenucima u Projektu, i Naručitelj mora rezervirati dovoljno kadrova i resursa za to. Naručitelj sklapanjem Ugovora ili prihvatom Ponude raspolaže kadrovima koji će imati obvezu angažirati se na projektu, pridržavati se plana aktivnosti, surađivati s Isporučiteljem te su ovlašteni i kvalificirani za usvajanje znanja, testiranje procesa i rad u produkcijskom okruženju.

3.30 Naručitelj prije početka provedbe Projekta mora imenovati Zaposlenike koji ispunjavaju navedene uvjete.

3.31 Naručitelj je odgovoran za pravovremeno pružanje korisnih i potrebnih informacija i mora rezervirati dovoljno vremena za to.

3.31 Isporučitelj pruža Usluge u granicama Ugovora ili Ponude i na temelju informacija koje pruža Naručitelj. Naručitelj jamči točnost, pravovremenost i cjelovitost informacija koje pruža.

3.32 Ako je potreban poseban angažman Zaposlenika ili resursa od strane Isporučitelja i/ili Naručitelja, to će biti dogovoreno u pisanom obliku ugovora, aneksa, zapisnika ili dodatka Ponude.

3.33 Ako nedostupnost Zaposlenika ili resursa od strane Naručitelja rezultira dodatnim aktivnostima od strane Isporučitelja koji su izvan opsega Projekta, isti će biti dodatno obračunati.

Prihvaćanje i potvrda isporuke

 

3.34 Ako Ugovor i/ili Ponuda predviđaju test za prihvaćanje (Acceptance test), Naručitelj je odgovoran za organizaciju i provedbu ovog testa, u terminu dogovorenom s Isporučiteljem. Za to je Naručitelj obvezan angažirati Kadrove koji su ovlašteni po provedbi testa potvrditi ispravnost.

3.35 Test za prihvaćanje mora obuhvatiti i opisati mjerljive ishode uspjeha. Ako je test prihvaćanja uspješan, isporuka se smatra prihvaćenom od strane Naručitelja. Izostanak testa i povratne informacije od strane Naručitelja u roku dogovorenom između Naručitelja i Isporučitelja, također se smatra činom prihvaćanja.

3.36 Naručitelj će imenovati ovlaštene osobe na svojoj strani koji su odgovorni za prihvaćanje isporuke stavaka Ugovora ili Ponude.

3.37 Ako nije dogovoren test prihvaćanja, isporuka se smatra prihvaćenom od strane Naručitelja kada Isporučitelj izradi Zapisnik o završetku projekta ili početku operativnog korištenja svih ugovorenih modula  aplikativnog rješenja kojeg Isporučitelj, ukoliko nema primjedbi, potvrđuje pisanim putem.

3.38 Naručitelj se obavezuje potpisati Zapisnik o završetku projekta i/ili početku korištenja licenci aplikativnog rješenja  najkasnije u roku 7 dana od početka produkcijske primjene licenci. Ukoliko Naručitelj ne potpiše Zapisnik o završetku projekta ili početku korištenja licenci aplikativnog rješenja / održavanja licenci, a operativno koristi ugovorene usluge smatrat će se prihvaćenim od strane Naručitelja.

 

3.39 Rokovi aktivnosti na strani Isporučitelja i Naručitelja navedeni u Ugovoru ili Ponudama su obvezujući. Djelomične isporuke i odgode su dopuštene ukoliko su Isporučitelj i Naručitelj tako dogovorili.

3.40 Svako neopravdano kašnjenje od strane Naručitelja ili Isporučitelja koje nije unaprijed najavljeno i odobreno pismenim putem smatrat će se povredom ugovornih obveza. U slučaju jednostrane odgode aktivnosti, druga strana ima pravo na prilagodbu vremenske dinamike.

3.41 Svako kašnjenje uzrokovano od strane Naručitelja ili Treće Strane je izvan odgovornosti Isporučitelja.

3.42 Rizici povezani s Uslugama i/ili Proizvodima Treće Strane prelaze na Naručitelja u trenutku isporuke.

 

  1. Ugovaranje i pružanje usluge održavanja, korisničke podrške i zakupa licenci

 

4.1 Ugovor o održavanju, korisničkoj podršci odnosno zakupu licenci aplikativnih rješenja (Saas) za isporučene usluge i rješenja Isporučitelja Naručitelj može sklopiti isključivo s Isporučiteljem.

4.2 Naručitelj može Usluge održavanja i nadogradnji Usluga i Proizvoda treće strane Dobavljača ugovoriti izravno s Trećom Stranom Dobavljačem ili Isporučiteljem koji je u vezi s tim uslugama u ulozi Posrednika.

4.3 Ako Naručitelj za Usluge i Isporuke Isporučitelja koje se ne pružaju po  SaaS modelu, ne sklopi ugovor o održavanju, Isporučitelj nije dužan interventirati, a ukoliko to ipak učini, usluga intervencije će se prethodno ugovoriti Ponudom i unaprijed u cijelosti naplatiti od Naručitelja.

Pružanje korisničke podrške i ograničenje usluge

4.4 Podrška korisnicima vezana uz pružanje usluge održavanja izvodi se u radnom vremenu Isporučitelja i to od ponedjeljka do petka od 08:00 : 16:00.  Vrijeme odziva Isporučitelja na prijavu problema u pružanju Usluge zavisno je od razine kritičnosti prijave problema. Maksimalna tolerancija za nedjelovanje, odnosno nedostupnost Usluge je tri (3) radna dana unutar jednog događaja nedostupnosti sustava.

4.5 Standardno odzivno vrijeme i vrijeme za ispravke problema u pružanju Usluge obuhvaća:

Razina kritičnostiOpis problemaVrijeme odzivaVrijeme  ispravka problema
KritičanPoslovno kritični proces Naručitelja je onemogućen.<= 1 radni danDo 3 radna dana
OzbiljanPoslovno kritični  proces je jako otežan.<= 3 radna danaDo 10 radnih dana
ManjiUmanjena efikasnost rada, no nedostatak ne utječe na poslovno kritične procese.<= 10 radnih danaPrema dogovoru

 

4.6 Isporučitelj nije odgovoran za probleme uzrokovane problemima serverske i/ili mrežne infrastrukture i / ili tehnološke platforme Naručitelja ili uključene Treće Strane  te se u tom slučaju odredbe odzivnog  vremena i potrebne razine usluga  ne sprovode.

4.7 Isporučitelj nije odgovoran za probleme sklopovske opreme, sistemske podrške i mrežne infrastrukture Naručitelja, uzrokovane zloćudnim kodom (npr. računalni virusi, crvi, trojanski konji i sl.) i/ili neovlaštenim mobilnim kodom koji može kompromitirati radne stanice operatera Naručitelja te iskoristiti kompromitirano računalo kao vektor napada na dostupnost Usluge Isporučitelja.

4.8 Isporučitelj zadržava pravo uskraćivanja Usluge Naručitelju s kompromitiranih računala, sve dok Naručitelj iz svoje okoline ne ukloni zloćudni i/ili mobilni kod.

4.9 Isporučitelj zadržava pravo izvođenja testiranja opreme i/ili instalacija i/ili softvera na produkcijskom hosting sustavu uz prethodnu najavu od 24 sata prije samog provođenja testiranja.

4.10 Sve intervencije na terenu (»on site support«)  dogovorene s Naručiteljem, Isporučitelj naplaćuje  prema važećem Cjeniku iz Ugovora i / ili Ponude.

4.11 Isporučitelj naplaćuje putne troškove i troškove boravka prema zakonskim odredbama vezanim uz priznavanje putnih troškova i troškova boravka.

4.12 Sate pružene podrške Isporučitelj Naručitelju  obračunava na mjesečnoj razini, sukladno uvjetima u Ugovoru.

4.13  Svaku smetnju u radu Naručitelj je dužan odmah prijaviti odjelu korisničke podrške Isporučitelja. Kao važeći dokument prijave smetnje uzima se e-mail poruka poslana od strane ovlaštene osobe Naručitelja na adresu helpdesk@login.hr.

 

Prekid usluge održavanja i korisničke podrške ili zakupa licenci aplikativnog rješenja

 

4.14 Ugovor traje 12 (dvanaest) mjeseci od dana potpisa. Ukoliko ga najmanje 30 dana prije isteka jedna od ugovornih strana ne otkaže pismenim putem, ovaj ugovor će se automatski produžiti na sljedećih 12 (dvanaest) mjeseci.

4.15 Ukoliko Naručitelj ne podmiri svoju obavezu plaćanja za period duži od 90 dana, Isporučitelj ima pravo Naručitelju uskratiti usluge održavanja i korisničke podrške. Ukoliko Naručitelj ne podmiri svoju obvezu plaćanja, Isporučitelj će dospjeli obrok, uvećan za zakonske zatezne kamate naplatiti putem suda.

4.16 Ukoliko Ugovorom ili Ponudom nije drugačije regulirano, Naručitelj ima pravo jednostrano raskinuti Ugovor ukoliko o tome pismeno izvijesti Isporučitelja, a Ugovor prestaje važiti nakon 60 dana.

4.17 Isporučitelj ima pravo jednostrano raskinuti ovaj Ugovor ukoliko Naručitelj kasni više od 60 dana sa izvršavanjem svojih obaveza Općih uvjeta, Ugovora ili Ponude, a Ugovor prestaje važiti 30 dana nakon pismenog obavještavanja Naručitelja o raskidu.

4.18 U slučaju raskida Ugovora o zakupu od strane Naručitelja ili Isporučitelja, Isporučitelj će Naručitelju u roku od 90 dana izraditi izvoz korisničkih podataka u strukturiranom, digitalno čitljivom formatu.

4.19 Naručitelj nije ovlašten bez prethodne pisane suglasnosti Isporučitelja prenijeti svoja prava i obaveze iz Ugovora sklopljenog između Isporučitelja i Korisnika na neku treću osobu.

4.20 Raskid ugovora se smatra pokrenutim na datum kada je u pisanoj formi dostavljen drugoj Strani.

 

Dodatni razlozi za raskid ugovora ili ponude

 

4.21 Isporučitelj može obustaviti ili raskinuti Ugovor s trenutnim učinkom, bez sudske intervencije i bez zahtjeva za otklanjanje povrede ako:

  • Naručitelj bankrotira ili je u nestabilnoj kreditnoj poziciji.
  • Naručitelj bez valjanog razloga odbije fakturu Isporučitelja za pružene usluge
  • Tvrtka Naručitelja je raspuštena ili likvidirana.
  • Imovina Naručitelja je pod ovrhom ili sudskim nalogom.
  • Dokazano je ili se ozbiljno sumnja na prevaru od strane Naručitelja i/ili njegovih Vlasnika i/ili Zaposlenika.
  • Naručitelj odbija pružiti tražene informacije ili pruža lažne informacije.

 

Posljedice Raskida

 

4.22 Osim ako Naručitelj ne raskine Ugovor zbog ozbiljne pogreške Isporučitelja, Naručitelj će Isporučitelju nadoknaditi troškove naručenih Proizvoda i usluga Treće.

 

  1. Cijena i Modaliteti Plaćanja

 

Cijena

 

5.1 Cijena i uvjeti plaćanja za Usluge i Isporuke koje pruža Isporučitelj definirane su Ugovorom ili Ponudom.

5.2 Cijena i uvjeti plaćanja za Proizvode i usluge  Treće Strane  definirane su Ugovorom ili Ponudom.

5.3 Cijena je uglavnom iskazana bez PDV-a, naknada i poreza, trošarina, troškova prijevoza (Treće Strane Dobavljača), carinskih pristojbi i svih drugih pristojbi, propisanih zakonom. Sve ove poreze i pristojbe snosi Naručitelj. Osim ako nije drugačije navedeno u Ugovoru ili Ponudi, cijena ne uključuje vrijeme putovanja i/ili troškove, dodatne troškove i sve ostale razumne troškove. Sve te troškove snosi Naručitelj.

5.4 Svi računi su plativi u roku od trideset (30) kalendarskih dana od datuma računa, osim ako nije drugačije navedeno u Ugovoru ili Ponudi.

5.5 Odsutnost protesta protiv računa u pisanom obliku u roku od osam (8) radnih dana od datuma slanja računa predstavlja neopozivo prihvaćanje računa od strane Naručitelja.

5.6 Nakon isteka roka plaćanja, Naručitelj automatski kasni bez ikakve prethodne obavijesti.

5.8  Naručitelj nema pravo na poravnanje ili obustavu plaćanja.

 

5.9 Ako prema mišljenju Isporučitelja kreditna sposobnost Naručitelja to zahtijeva, Isporučitelj može, čak i nakon potpisivanja Ugovora, zahtijevati od Naručitelja da pruži sigurnost koju traži Isporučitelj za plaćanje Usluga koje će se pružiti, a Isporučitelj može obustaviti izvršenje dok se sigurnost ne pruži.

5.10 Naručitelj će jamčiti i obeštetiti Isporučitelja za bilo koji zahtjev Treće Strane Dobavljača protiv Isporučitelja za neplaćene račune Treće Strane Dobavljača za Proizvoda Treće Strane i/ili odgovarajuće usluge održavanja iz bilo kojeg razloga, a Naručitelj će u potpunosti obeštetiti Isporučitelja za sve troškove, štete, troškove i izdatke koje Isporučitelj snosi kao rezultat toga, uključujući troškove suda i odvjetnika.

 

Fakturiranje

 

Fakturiranje Usluga i isporuka

 

5.11 Usluge i Isporuke koje pruža Isporučitelj mogu se fakturirati sukladno uvjetima Ugovora ili Ponude:

 

  1. a) po fiksnoj (nagodbenoj) cijeni za ugovoreni opseg i u dinamici definiranoj Ugovorom ili ponudom
  2. b) po realiziranom broju sati (Time and Material) za ugovoreni opseg po zahtjevu Naručitelja a po cjeniku sata i u dinamici definiranoj Ugovorom ili ponudom

 

5.12 Iznos usluge i isporuke Proizvoda Treće Strane Naručitelj je dužan potpisivanjem Ugovora i/ili prihvatom Ponude, platiti 100%  unaprijed osim ako nije drugačije dogovoreno u Ugovoru ili Ponudi.

 

Fakturiranje usluga održavanja, korisničke podrške ili  zakupa licenci aplikativnog rješenja

 

5.13 Osim ako nije drugačije dogovoreno Ugovorom i/ili Ponudom, usluge održavanja i korisničke podrške ili zakupa licenci aplikativnog rješenja Isporučitelja fakturiraju se mjesečno, na kraju mjeseca.

5.14 Osim ako nije drugačije dogovoreno Ugovorom ili  Ponudom, usluge održavanja Usluga i/ili Proizvoda treće strane fakturiraju se unaprijed i godišnje.

 

Promjene cijena

 

5.15 Usluge Isporučitelja kao i Usluge Treće Strane dobavljača koje preprodaje Isporučitelj podložne su promjenama.

 

5.16 Isporučitelj je ovlašten za svoje Usluge, unatoč nepromijenjenom opsegu i predmetu usluge, prilagoditi cijene uz prethodnu obavijest Naručitelja.

5.17 Cijenu zakupa licenci i / ili cijenu održavanja licenci i korisničke podrške Isporučitelja kojoj je opseg i predment održavanja ili zakupa nepromijenjen, Isporučitelj je ovlašten promijeniti  najviše jedanput godišnje, 1. siječnja i to u slučaju:

– Ako u prethodnoj godini inflacija iznosi 5% i više posto, održavanja će se povećati za inflaciju. Inflacija tijekom trajanja Ugovora utvrđivat će se na temelju podataka Eurostata.

5.18 Osim razloga povećanja cijene navedenih u točki 5.18, na povećanje cijene zakupa i / ili održavanja usluge Isporučitelja utječe promjena opsega i predmeta održavanja odnosno zakupa. Isporučitelj je ovlašten povećanje ugovorene cijene održavanja ili zakupa provesti po događaju, a najmanje jedanput godišnje i to temeljem isporuke dodatnih licenci, povećanja broja licenci u zakupu,  implementacije novih modula i razvoja novih funkcionalnosti, što uzrokuje povećanje cijene održavanja odnosno zakupa. Na smanjenje cijene zakupa utjecat će smanjenje broja operatera, tj. licenci odnosno prestanak korištenja određenih rješenja Isporučitelja od strane Naručitelja.

5.19 U slučaju iznenadne temeljne promjene okolnosti s učinkom na dogovorenu cijenu koja je bila nepredvidljiva u trenutku određivanja cijene i koja predstavlja poremećaj ugovorne ravnoteže, na zahtjev bilo koje Strane, Strane će se sastati kako bi dogovorile razumnu prilagodbu Ugovora. Ako Strane ne uspiju postići konsenzus nakon trideset (30) kalendarskih dana od trenutka zahtjeva za prilagodbu Ugovora, bilo koja Strana ima mogućnost otkazivanja Ugovora putem obavijesti preporučenim pismom s otkaznim rokom od trideset (30) kalendarskih dana, bez davanja bilo kakve obveze za naknadu štete od strane otkazivača.

 

  1. Jamstvo i čuvanje podataka

 

6.1  Isporučitelj će Uslugu pružati po najboljem profesionalnom standardu i svom najboljem znanju te u tom pogledu daje puno jamstvo glede funkcionalnosti po njemu pružanih usluga, osim u slučaju nastupa više sile definirane Zakonom, odnosno u slučaju kada je u lanac korištenja usluga uključena i treća osoba i njena oprema.

6.2 U slučaju nemogućnosti izvedbe radova na tehničkoj instalaciji zbog neodgovarajuće sklopovske opreme Naručitelja ili nedostatne mrežne infrastrukture, Isporučitelj će pismeno izvijestiti Naručitelja o mogućim rješenjima.

6.3 Korisnički podaci kreirani operativnim korištenjem Usluge koji su smješteni na računalnim kapacitetima Isporučitelja vlasništvo su Naručitelja. U slučaju prestanka poslovanja Isporučitelja, Isporučitelj će Naručitelju u roku od 90 dana dostaviti podatke u strukturiranoj i digitalno čitljivoj formi (excel, csv, txt).

6.4 Naručitelj izričito priznaje odredbe Uvjeta Trećih Strana za Proizvode i Usluge koje nabavio posredovanjem Isporučitelja.

6.5 Sve podatke koje Naručitelj unese u računalne kapacitete Isporučitelja, u modelu isporuke Saas, Isporučitelj će čuvati u razdoblju od 12 godina od stvaranja podatka.

6.6 Rok od 12 godina će početi teći istekom godine u kojem je podatak stvoren.

6.7 Najkasnije u roku od 60 dana od isteka posljednjeg dana 12-e godine, Isporučitelj će omogućiti Naručitelju isporuku podatak u prema dogovorenoj specifikaciji i u dogovorenom formatu (.xls, .pdf ili trećem formatu) bilo putem Naručiteljevog fizičkog prijenosnika podataka ili slanjem putem bilo kojeg elektroničkog prijenosa podataka (e-mail, prijenos na one drive ili drugi cloud servis i sl.).

6.8 Radi izbjegavanja svake sumnje ako Naručitelj odbije preuzeti podatke nakon isteka 12 godine u dogovorenom formatu, Isporučitelj nije više u obavezi čuvati niti omogućiti Naručitelju isporuku podataka.

6.9 Ugovorne strane suglasno utvrđuju kako će Isporučitelj za Arhivirane podatke Naručitelja omogućiti pristup za samo unaprijed određene osobe određene od Naručitelja.

 

  1. Ograničenje od odgovornosti

7.1 Neće se smatrati da Isporučitelj krši ove Uvjete niti će snositi odgovornost za nepoštivanje ili neispunjenje odredbi ovih Uvjeta iz bilo kojeg razloga koji se, postupajući uz dužnu pažnju, ne može kontrolirati ili spriječiti, uključujući, no ne i isključivo, rat, oružanu pobunu, javne nemire, građanske sukobe, štrajkove, kolektivne radne sporove, postupke državne vlasti, poplave, oluje, druge vremenske nepogode, nestanak ili nedostatak struje, goriva ili drugih javno dostupnih usluga.

7.2 Korištenje Usluge isključiva je odgovornost Naručitelja. 7.3 Isporučitelj ne jamči da uporaba Usluge neće biti prekinuta ili da će biti bez grešaka; niti jamči za posljedice koje mogu nastati uporabom Usluge.

7.4 Ova izjava o odgovornosti odnosi se na sve štete izravne ili neizravne, ili moguće ozljede uzrokovane bilo kakvim lošim osobinama, greškom, izuzećem, prekidom, brisanjem, kvarom, kašnjenjem u radu ili prijenosu, računalnim virusom, prekidom u komunikacijskoj liniji, krađom, uništenjem ili neovlaštenim pristupom, promjenama ili zlouporabom zapisa, raskidom ugovora, neprikladnim ponašanjem, nemarom, ili bilo kakvom drugom neprikladnom radnjom.

7.5  Isporučitelj nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posljedica korištenja ili zbog nemogućnosti korištenja Usluge.

7.6 Isporučitelj zadržava pravo trenutno ukinuti bilo koje zaporke ili korisničke račune Naručitelja u slučaju bilo kakvog ponašanja Narčitelja koje Isporučitelj, prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja ovih Uvjeta korištenja od strane Naručitelja. U slučaju ukidanja zaporki ili korisničkih računa Uvjeti korištenja između Naručitelja i Isporučitelja neće prestati vrijediti.

7.7 Naručitelj će nadoknaditi sve troškove i štetu koji bi za Isporučitelja mogli nastati zbog djelovanja Naručitelja prema trećim osobama i/ili ne postupanja Naručitelja u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske, a prema valjanoj sudskoj presudi.

7.8 Isporučitelj je ovlašten obustaviti pružanje Usluga iz razloga koji se temelji, uključujući, ali ne ograničavajući se, na sljedećim osnovnim (bitnim) zahtjevima: ugrožena sigurnost rada podatkovnog centra, ugrožena sposobnost međusobnog funkcioniranja elektroničkih komunikacijskih usluga, zaštita podataka, zaštita korisnika i osoblja, korištenje neispravne ili nezakonite opreme od strane Naručitelja, odnosno korištenje opreme na nezakonit način. U slučaju obustave pružanja Usluga, sukladno ovome članku, Isporučitelj neće snositi bilo kakvu odgovornost.

7.9 Isporučitelj preuzima ulogu posrednika u organizaciji podrške za Proizvode i Usluge Treće Strane, ali nije odgovoran za njihovu kvalitetu, funkcionalnost ili bilo kakve kvarove.

 

  1. Zaštita privatnosti i poslovna tajna

 

8.1 Naručitelj i Isporučitelj čuvat će kao poslovnu tajnu sve informacije i podatke do kojih dođu usmenim, pismenim, elektroničkim ili bilo kojim drugim putem za vrijeme ugovaranja, obavljanja ugovorene Usluge te nakon završetka istog bez vremenskog ograničenja.

8.2 Pod poslovnom tajnom se naročito podrazumijevaju: podaci o informacijskom sustavu, stanju sigurnosti informacijskog sustava, sigurnosnim politikama, pravilnicima i procedurama te korištenim metodologijama, poslovna politika ugovornih strana, financijsko stanje istih, principi rukovođenja ugovornih strana, kadrovska politika, podaci o organizaciji ugovornih strana, pravni odnosi, podaci o plaćama, stimulacijama i destimulacijama, podaci o sudskim sporovima, podaci o poslovnim partnerima, način postupanja u komercijalnim poslovima te sve druge informacije i podaci o poslovima i poslovanju Naručitelja i Isporučitelja.

8.3 Naručitelj se obavezuje ne učiniti dostupnima, dijeliti, prosljeđivati, otkrivati ili prenositi informacije o korisničkom imenu i lozinki, odnosno druge mehanizme i uređaje za autentifikaciju trećim osobama, neovisno je li riječ o zaposlenicima unutar pravne osobe Naručitelja, vanjskim partnerima ili trećim osobama.

8.4 Naručitelj je dužan pravovremeno upoznati svakog djelatnika, ugovornog partnera i druge treće strane sa sigurnosnim procedurama i pravilima ponašanja, sa svakom njihovom izmjenom i/ili dopunom, te osigurati da se pridržavaju istih.

8.5 Isporučitelj se ne može teretiti za štete nastale gubitkom povjerljivosti, cjelovitosti ili dostupnosti informacija Naručitelja, a koje su nastale neadekvatnom zaštitom korisničkog imena i lozinke, odnosno drugih mehanizama za prijavu na sustav.

8.6 Isporučitelj će podatke o Naručitelju, kao i činjenice i okolnosti koje je Isporučitelj saznao na osnovi pružanja usluga Naručitelju smatrati poslovnom tajnom te ih može otkriti samo u slučajevima koji su propisani zakonom.

8.7 Naručitelj koji je u ulozi Voditelj obrade u kontekstu Uredbe o obradi osobnih podataka i Isporučitelj, u ulozi Izvršitelja obrade obvezuju se sklopiti zaseban Ugovor ili Aneks Ugovoru koji će regulirati njihova prava i obveze.

8.8 Naručitelj sklapanjem Ugovora ili prihvatom Ponude Isporučitelja daje svoju suglasnost u smislu Zakona o elektroničkim komunikacijama:

  1. da mu isporučitelj šalje obavijesti informativnog karaktera te promotivni materijal i to putem elektroničke pošte, kratkih tekstualnih poruka (SMS) i multimedijskih poruka (MMS);
  2. da ga kontaktira u svrhu izravne promidžbe i prodaje svojih proizvoda i usluga i to putem telefonskih uređaja ili uređaja elektroničke pošte. Prilikom svakog takvog kontakta, Isporučitelj će omogućiti osobi koju je kontaktirao da se na jednostavan i besplatan način usprotivi svakom budućem kontaktiranju u prethodno navedene svrhe.

 

  1. Povjerljivost – Poslovne tajne

 

9.1 Povjerljive informacije uključuju sve informacije razmijenjene između Strana u kontekstu ovih Uvjeta, označene ili dizajnirane kao povjerljive ili vlasničke.

9.2 Svaka Strana i njezini Zaposlenici moraju držati sve povjerljive informacije primljene od druge Strane u tajnosti i koristiti ih samo za potrebe ovih Uvjeta.

9.3 Sljedeće informacije ne smatraju se povjerljivima ako se može dokazati pisanim zapisima:

  • Informacije dobivene legalno od treće strane koja nije vezana povjerljivošću.
  • Informacije koje su već bile poznate prije nego što su dane u korist i/ili kao posljedica sklapanja Ugovora i/ili Ponude
  • Informacije razvijene neovisno bez kršenja Ugovora i/ili Ponude
  • Informacije koje ulaze u javnu domenu bez greške primatelja.
  • Informacije koje se moraju otkriti zbog sudske ili administrativne odluke.

 

9.3 Isporučitelj može uključiti Naručitelja na svoj popis Naručitelja, objaviti kratki opis zadatka i koristiti ime i zaštitni znak Naručitelja u marketinške svrhe.

9.5 Naručitelju nije dopušteno uklanjati ili mijenjati bilo kakve oznake povjerljivosti, autorskih prava, zaštitnih znakova, trgovačkih imena ili bilo kakva prava intelektualnog ili industrijskog vlasništva iz softvera, web stranica, baza podataka, opreme, materijala ili bilo kojih Proizvoda Treće Strane.

9.6 Naručitelj izričito priznaje i prihvaća klauzule o povjerljivosti u Općim (Licencnim) Uvjetima Treće Strane Dobavljača.

 

  1. Zaštita autorskih prava

 

10.1 Autorsko pravo nad aplikativnim rješenjima u vlasništvu je Isporučitelja.

10.2 Naručitelj je ovlašten aplikativna rješenja koristiti isključivo za vlastite potrebe.

10.3 Nije dozvoljeno korištenje (u cijelosti ili dijelom), prenošenje (elektronsko ili na drugi način), izmjena, povezivanje na ili upotreba bilo kojeg dijela Usluge bilo za javne bilo za komercijalne svrhe bez prethodnog pismenog odobrenja Isporučitelja.

10.4 Nije dozvoljeno bilo kakvo reproduciranje (u jednom ili više primjeraka, u cijelosti ili u dijelovima, izravno ili neizravno, privremeno ili trajno, bilo kojim sredstvom i u bilo kojem obliku), distribucija (prodaja, iznajmljivanje, ustupanje ili u bilo kojem drugom obliku raspolaganje predmetom autorskog prava), priopćavanje (u bilo kojem obliku i bilo kojim sredstvom) ili prerada bilo kojeg dijela Usluge bez prethodne pismene suglasnosti Isporučitelja.

10.5 Pravo vlasništva i/ili autorsko pravo nad dizajnom, troškovnicima te ostalom ponudbenom i drugom dokumentacijom koja je u sklopu Ponude za pružanje Usluga ili kao sastavni dio Ugovora dostavljena Naručitelju od strane Isporučitelja isključivo je vlasništvo Isporučitelja.

10.6 Dostavljena dokumentacija ne smije se umnožavati bez prethodne suglasnost Isporučitelja. Trećim osobama se dokumentacija smije učiniti dostupnom samo uz prethodnu pisanu suglasnost Isporučitelja.

 

  1. Opće Odredbe

 

Mjerodavno pravo

 

11.1 Ovi Uvjeti sastavljeni su u skladu s pravom Republike Hrvatske. Na odnose između Isporučitelja i Naručitelja, a vezano za korištenje Usluge primjenjuje se pravo Republike Hrvatske.

11.2 Svaki spor koji proizađe iz ovih Uvjeta korištenja Naručitelj i Isporučitelj će pokušati riješiti mirnim putem. U slučaju nemogućnosti mirnog rješenja spora, svi sporovi koji nastanu iz ili u vezi s ovim Uvjetima korištenja konačno će biti riješeni pred stvarno nadležnim sudom u Rijeci.

 

Ostalo

 

11.3 Ako se bilo koja odredba ovih Općih Uvjeta pokaže nezakonitom ili neprovedivom, ostale odredbe Općih Uvjeta će u cijelosti ostati na snazi.

11.4 Ako bi bilo koja odredba ovih Općih Uvjeta bila proglašena ništetnom, takvu ništetnu odredbu će se odmah zamijeniti novom odredbom koja će biti valjanog oblika i sadržaja i koja će, na pravno valjani način nastojati postići, u mjeri u kojoj je to moguće, svrhu i namjeru ništetne odredbe.

11.5 Naručitelj je obvezan pravovremeno obavijestiti Isporučitelja o svim promjenama, uključujući, ali ne ograničavajući se na stečaj, likvidaciju, statusne promjene, itd., koje mogu utjecati na ispunjavanje ugovorenih obveza od strane Naručitelja.

11.5 Po sklapanju Ugovora između Naručitelja i Isporučitelja ovi Opći uvjeti primjenjuju se u mjeri u kojoj nisu u suprotnosti sa bilo kojom odredbom Ugovora.

11.6 Ugovorne strane će razmjenjivati sve obavijesti vezane za izvršavanje Ugovora putem sredstava komunikacije i ovlaštenih predstavnika, a kako je određeno Ugovorom.

11.7 Isporučitelj će Opće uvjete kao i sve naknadne promjene i izmjene učiniti dostupnim na svojoj internetskoj stranici www.login.hr

11.8 Isporučitelj zadržava pravo izmijeniti i/ili dopuniti ove Opće uvjete u bilo kojem trenutku. Sve promjene i/ili dopune ovih Uvjeta korištenja, kao i konsolidiranu/pročišćenu verziju, učinit će se dostupnima na internetskoj stranici www.login.hr

11.9  Ovi Uvjeti korištenja stupaju na snagu i primjenjuju se od 01.10.2024. godine.