Pouzdano poslovanje u digitalnom svijetu – Login Consulting

Login Consulting

Digitalizaciju poslovnih procesa implementacijom poslovnih aplikacija i modernih tehnologija  isporučujemo učinkovito i profesionalno. Važnu ulogu u tome imaju naši djelatnici čiji je osnovni cilj uspješno inoviranje i optimizacija poslovnih procesa naših Klijenata.

Brojni, uspješno dovršeni projekti etablirali su nas kao stručnjake u implementaciji i razvoju poslovnih aplikacija, stručnom savjetovanju i profesionalnoj korisničkoj podršci u sljedećim područjima:

Integracije s vanjskim naprednim sustavima – LogIN partner network

Uspjeh našeg rada ne mjerimo samo u broju zadovoljnih Klijenata već i u mjeri optimizacije njihovog poslovanja u kojem smo sudjelovali što im je omogućilo stabilan rast i konkurentsku prednost u sve rastućem digitalnom svijetu.

LogIN Consulting pokriva različita područja poslovnog savjetovanja koje primjenjujemo tijekom implementacije gotovih i novih aplikacija pružajući Klijentima kompletnu i profesionalnu uslugu.

LogIN Application Consulting

Na osnovu poslovnih potreba i izazova koje želite poboljšati primjenom modernih tehnologija odabrat ćemo i prezentirati Vam optimalna rješenja iz područja VIRGA aplikacija, ORACLE Cloud-a ili drugih komplementarnih aplikacija naših partner tvrtki.

LogIN Business Consulting

Implementacijom naših gotovih ERP rješenja Klijenti u svoje poslovne procese uvode pozitivne poslovne prakse koje su usklađene sa zakonskim propisima. Moguće je pri tome da tvrtka svoje djelatnike želi dodatno obrazovati radi usavršavanja znanja iz područja djelatnosti kojom se bavi ili odjela u kojem djelatnik radi. Za te potrebe nudimo mogućnost školovanja ili obuke iz područja:

  • Robno i materijalno poslovanje
  • Javna nabava
  • Računovodstvo i financije
  • Kadrovske evidencija i obračuna plaća
  • Planiranje i poslovno izvješćivanje u hotelijerstvu, trgovini i proizvodnji

Pošalji upit

U slučaju razvoja novih funkcionalnosti i aplikacija voditelj projekta u suradnji s Vama provodi detaljnu analizu radnih mjesta i procesa Vašeg poslovanja, što predstavlja osnovu za izradu rješenja na mjeru. Tijekom te faze u mogućnosti ste koristiti savjete pozitivnih iskustava i najboljih poslovnih praksi s ciljem uspješne digitalne transformacije Vašeg poslovanja.

Odabirom implementacije naših gotovih ERP aplikacija koji su nastali kao rezultat dugogodišnje prakse u različitim sektorima, naši voditelji projekta pomoći će Vam u usvajanju i primjeni ERP poslovnih procesa na razini svake vrste radnog mjesta.

Pošalji upit

Svaka promjena ERP rješenja stresna je za poslovnu organizaciju. Najčešći je strah suradnika od nesnalaženja dok se ne stekne rutina. Uz LogIN niste sami. Naš odjel korisničke podrške će Vas u suradnji s voditeljem projekta voditi od samoga početka kroz praktične obuke i pojačanu korisničku podršku u prvim mjesecima korištenja.

Bez obzira na to koliko dugo koristite ERP moguće je da će se pojaviti potreba za dodatnom obukom u nekom od segmenata ERP rješenja gdje se novi ili postojeći djelatnici nisu najbolje snašli.

Školovanje je moguće organizirati na način kako to Klijentima najbolje odgovara – na lokaciji Login-a ili Klijenta u većem sastavu ili kao individualnu obuku super user-a po principu train-the-trainer. Također, u slučaju individualne obuke i korisničke podrške vrlo često pružamo remote podršku primjenom Team Viewer-a koja se u dosadašnjoj praksi pokazala vrlo učinkovitom i troškovno povoljnijom (nema putnih troškova).

Ugovori dodatnu obuku

Osim naše aplikativne podrške koja će Vas bodriti tijekom rada i pomagati Vam u slučaju pogreški i eventualnog nesnalaženja u sustavu, naš odjel helpdeska čini tim iskusnih djelatnika i stručnjaka iz područja računovodstva, financija, kadrovske evidencije, obračuna osobnih dohodaka, te robno-materijalnog poslovanja koji razumiju Vaše poslovne procese i prirodu Vašeg radnog mjesta.

Korisnička podrška organizirana je radnim danom u vremenu od 08:00-16:00 sati, a moguće je ugovoriti i privremena ili trajna dežurstva. Podrška se pruža telefonskim ili e-mail putem u sljedećim modelima:

Standardna podrška: Odnosi se isključivo na pružanje aplikativne podrške koje su sadržane u radnim uputama, ispravke grešaka, brisanje i unos podataka koje korisnik nema mogućnost samostalno izvršiti kroz sučelje aplikacije.

  • Usklađivanje programa sa svim zakonskim promjenama iz domene rada programa
  • Upgrade na najnovije verzije programa
  • Pristup ON LINE Help desku, video uputama
  • Ticketing – informiranje o statusu radnih naloga on-line
  • Uključena je u cijenu održavanja licenci

Aplikaciju Team Viewer za pružanje udaljene korisničke podrške preuzmite nas sljedećem linku.

Expert podrška: Ugovara se zasebno po cijeni 400,00 kn / sat te se odnosi na pružanje savjetodavne podrške. Korisnik može podršku paušalno ugovoriti na razini mjeseca po cijeni 400,00 kn / sat ili po pozivu u vrijednosti 500,00 kn / sat. Minimalna obračunska jedinica na razini mjeseca je 30 minuta.

Ugovori Expert Podršku

Održavanje licenci i zakonsku usklađenost prema državi sjedišta tvrtke

ERP VIRGA lokalizirano je poslovno programsko rješenje za tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Pojedini dijelovi sustava prilagođavali su se i za potrebe primjerice Njemačkih zakonskih uvjeta i odredbi Skandinavskih zemalja. Prema potrebama i zahtjevima korisnika u mogućnosti smo ERP VIRGA dodatno razvijati i lokalizirati ga za potrebe zemlje sjedišta tvrtke korisnika i njezinih povezanih tvrtki. Po uvođenju sustava u Vaše poslovanja, a tijekom ugovornog odnosa, brinut ćemo se o zakonskoj usklađenosti i održavanju licenci u skladu sa odredbama zemlje sjedišta tvrtke kojom upravljate koristeći naše aplikacije.

Usluge održavanja Sustava izvode se u radnom vremenu Korisnika i to od ponedjeljka do petka od 08:00 : 16:00. Potrebna razina pružanja usluga podrške je slijedeća:

  • vrijeme odziva Isporučitelja zavisno je od razine kritičnosti prijave problema, maksimalna tolerancija za nedjelovanje, odnosno nedostupnost Sustava je tri (3) radna dana, rješavanje problema u roku 10 (deset) radnih dana
  • na svaku pismenu prijavu Korisnika koja se odnosi na zahtjeve za doradama Sustava, a prema specifikaciji u Poglavlju 8. ovog Ugovora, Isporučitelj se obavezuje odgovoriti pismenim putem u roku od 10 (deset) radnih dana od zaprimanja prijave
  • Isporučitelj se obavezuje na isporuku dogovorenih dorada u Sustava roku od 90 radnih dana od dana usuglašavanja specifikacije.

Dodatni sati pružene podrške obračunavaju se na mjesečnoj razini zasebno, a prema cjeniku dodatnih usluga.

Standardno odzivno vrijeme i vrijeme za ispravke problema samog aplikativnog rješenja “Virga” koje je opisano obuhvaćeno je u slijedećoj tablici:

Razina kritičnostiOpis problemaVrijeme odzivaVrijeme ispravka
KritičanPoslovni proces je onemogućen<= 1 radni danDo 3 radna dana
OzbiljanPoslovni proces je onemogućen<= 3 radna danaDo 10 radna dana
ManjiUmanjena efikasnost rada<= 10 radnih danaPrema dogovoru

 

Isporučitelj nije odgovoran za probleme u radu Sustava uzrokovane problemima serverske i/ili mrežne infrastrukture i / ili tehnološke platforme Korisnika ili uključene treće strane te se u tom slučaju odredbe odzivnog vremena i potrebne razine usluga ne provode.

Zašto je LogIN Vaš pravi izbor

u modernizaciji i transformaciji poslovanja?

Otkrijte što naši korisnici misle o nama