ERP Virga

Skočite i Vi na VIRGA Oblak i uživajte u pogledu

ERP VIRGA poslovna je Cloud aplikacija namijenjena tvrtkama koje žele poboljšati performanse svakodnevnog rada, bolje upravljati troškovima, pratiti svoje rezultate i biti usmjerene na povećanje prodaje usluga i proizvoda.

VIRGA je dostupna u Cloud okruženju uz prednosti zakupa licenci, korištenja napredne IT infrastrukture, visoke dostupnosti i sigurnosti. Klientima tako dajemo maksimalnu fleksibilnost ugovaranja ERP rješenja i potrebnih licenci koje odgovaraju kompleksnosti njihovog poslovanja.

In the ERP World One size doesn’t fit all…

Različite djelatnosti zahtijevaju specifične funkcionalnosti, stoga smo brojne ERP VIRGA aplikacije formirali u praktične, gotove pakete koji prate specifičnosti pojedinog sektora.

Ovi linkovi bi trebali voditi na login.hr dio gdje će se po svakom sektoru nuditi link na gotove aplikacije na loginsustavi.hr

Otkrijte sektore u kojima stvaramo nove vrijednosti

Trgovina & Skladišno poslovanje

Unaprijeđenje prodaje i povećanje profitabilnosti u maloprodaji, veleprodaji i skladišnom poslovanju

Proizvodnja & Planiranje resursa

Istražite naše napredne aplikacije za povećanje profitabilnosti proizvodnih tvrtki

Turizam & Hotelijerstvo

Upravljanje turističkim
djelatnostima, hotelskim
lancem, turističkim
kapacitetima i sadržajima

Javni sektor & Komunalne djelatnosti

Napredne aplikacije za upravljanje komunalnim društvima i javnim institucijama
Kontaktirajte nas

ERP Virga Moduli

Širenjem Vašeg poslovanja i rastom kompleksnosti poslovnih procesa, odabrane pakete uvijek možete nadograditi komplementarnim ERP VIRGA modulima koji će Vam dodatno osigurati poslovnu učinkovitost i konkurentsku prednost.

ERP VIRGA činjenice:

  • Cloud ERP VIRGA aplikacija nastala je 2008. kao predvodnik komercijalnih Cloud rješenja u Hrvatskoj i regiji
  • Lokalizirana je za tržišta Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore
  • ERP VIRGA platformu trenutno aktivno koristi 150 tvrtki s preko 1800 operatera u svakodnevnom poslovanju
  • Cloud ERP VIRGA aplikaciju razvijaju, implementiraju i održavaju tvrtke Login d.o.o. i Login sustavi d.o.o. s timom od 40 IT stručnjaka
  • Cloud ERP VIRGA aplikacija se svakodnevno unapređuje i prilagođava dinamičnom okruženju digitalnog poslovnog svijeta

ERP VIRGA prednosti:

  • Izbor gotovih VIRGA paketa prilagođenih za Vašu djelatnost
  • Nema jednokratnog troška serverske infrastrukture i sistemskih licenci
  • Za rad su potrebni isključivo osobno računalo i pristup Internetu
  • Mjesečni trošak ovisi o odabranim paketima i broju licenci
  • Pristup aplikaciji putem interneta sa bilo koje lokacije i računala
Mockup

Zanimaju Vas gotova rješenja?
Otkrijte svijet VIRGA aplikacija

ERPvirga.hr

Kako su naši korisnici ocjenili ERP VIRGA

virga_erp_zadovoljstvo

Najčešće postavljana pitanja

Kako biste dobili najbolje rješenje za Vaše poslovanje, na izbor Vam stoje gotove aplikacije, kao i rješenja koja možemo razviti po mjeri.

Kod nas u modelu private Cloud-a možete kupiti trajne licence za aplikativno rješenje ili odabrati model zakupa licenci ERP VIRGA poslovne aplikacije, a time i troškove prilagoditi Vašem poslovanju.

Naše sustave Vam nudimo bez ugovorne obaveze na dugi rok.

Kao tvrtka s dugogodišnjim iskustvom i pozitivnim reakcijama naših korisnika jamčimo Vam dugoročnost i stabilnost poslovnih aplikacija uz kontinuirana uvođenja inovacija i poboljšanja.

Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pročitajte vezane sadržaje ili nam pošaljite upit:

ERP Virga

Razvoj poslovnih aplikacija

Blog – Gotove aplikacije vs. Rješenja po mjeri

Kontaktirajte nas

Uvođenje VIRGA ERP rješenja u poslovanje tvrtke sa sobom donosi nove procese kojim se poslovni odjeli tvrtke u početku korištenja trebaju prilagoditi. U tom procesu Klijenti uživaju profesionalnu podršku našeg odjela korisničke podrške koji ih zajedno s voditeljem projekta uvode u procese i organiziraju radionice u njihovom poslovnom okruženju. Dodatno se tijekom prvih mjeseci operativnog rada organiziraju ad-hoc radionice i pojačana podrška u obliku remote desktop radionica primjenom aplikacija Team Viewer. Skini aplikaciju Team Viewer za Login podršku.

Tijekom uvođenja brinemo da se aktivnosti i sam prelazak na novo ERP rješenje odvijaju paralelno i redoslijedom prioriteta. Samo trajanje i završetak uvođenja ovisi o širini ugovorenih modula VIRGA rješenja i može varirati između 2 tjedna i nekoliko mjeseci (sukcesivno uvođenje) bez da je operativni rad Korisnika ugrožen.

Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pročitajte vezane sadržaje ili nam pošaljite upit:

Školovanje i praktična obuka

Saznaj više

Cilj naših programskih rješenja zajedno s profesionalnom uslugom uvođenja i podrške je optimizacija poslovanja brojnih klijenata iz različitih gospodarskih sektora. U suradnji s našim dugogodišnjim partnerima i isporučiteljima specijaliziranih rješenja po izboru naših klijenata razvijamo integrirana rješenja fokusirana na određene tržišne niše.

Na našim web stranicama pronaći ćete ponudu, opisane module i video materijale specijaliziranih rješenja za određene djelatnosti, kao i mišljenja naših korisnika.

Dodatno Vam nudimo mogućnost ugovoranja besplatne online ili live radionice u kojoj ćemo Vam prezentirati naše rješenje ili Vam dostaviti Demo verziju.

Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:

Ugovori prezentaciju ili zatraži demo

Odabirom ERP VIRGA Cloud rješenja birate najfleksibilniji i troškovno najefikasniji model korištenja poslovnih aplikacija.

Trenutno se produkcijska okolina nalazi u Login Cloud podatkovnom centru, smještenom na području Rijeke. Redundantna oprema i ažurna kopija podataka na zasebnim računalnim kapacitetima s pratećom infrastrukturom na udaljenoj lokaciji u Zagrebu (disaster recovery sustav) bitan je element cijelog sustava koji omogućava maksimalnu razinu informacijske sigurnosti prema standardima norme ISO27001:2013.

 

Tijekom 2019. VIRGA Cloud okruženje migrirat će u javn dostupni ORACLE Cloud što će korisnicima pružiti još višu razinu sigurnosti i dostupnost.

VIRGA aplikacija i baza podataka, kojoj pristupate s udaljene lokacije s bilo kojeg mjesta u svijetu, neovisno o tome nalazi li se VIRGA u LogIN Cloud podatkovnom centru ili u ORACLE Cloud-u, pruža Vam jednakovrijedan rad, pouzdanost i brzinu rada sustava bez obzira na njegovo opterećenje.

U Virga Cloud computing infrastrukturu uključene su sve sklopovske i sistemske komponente.

Veliku važnost u svim fazama razvoja, implementacije i produkcijskog rada naših programskih rješenja pridajemo upravo sigurnosti i zaštiti Vaših podataka. Trenutno na razini LogIN podatkovnog centra naši mehanizmi zaštite podataka proaktivno djeluju na rizike neovlaštenog pristupa, izmjene ili gubitka podataka, osiguravajući time visoku razinu povjerljivosti, integriteta i dostupnosti vaših poslovnih podataka.

 

Potrebna oprema za pristup Virga sustavu

Za korištenje aplikativnog rješenja VIRGA neophodno je računalo s minimalno 2 GB RAM-a, internet pristupom (preporuka i antivirusno rješenje), i instaliranom Java programskom podrškom. Sustavu se pristupa putem internet preglednika, kako sa Windows (7, 8, 8.1 ili noviji) tako i s Linux (Ubuntu) baziranih računala.

 

Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:

ORACLE Cloud

Kontaktirajte nas

Naše sustave Vam nudimo bez ugovorne obaveze na dugi rok, što znači da u bilo kojem trenutku možete otkazati Vašu uslugu poštujući otkazni rok od 60 dana (ukoliko ugovorom nije drugačije regulirano). Vlasnik podataka je Vaša tvrtka i dužni smo Vam na Vaš jednokratni zahtjev bez naplate iste exportirati u strojno čitljivom formatu: pdf, Csv, xls.

Troškovi se dijele na troškove implementacije koji su jednokratni i ovise o broju ugovorenih modula i potrebnom broju sati obuke, te na troškove mjesečnog zakupa licenci koji uključuje zakup infrastrukture i licenci, uslugu održavanja i korisničke podrške.

Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:

Saznaj više

Osim naše aplikativne podrške koja će Vas bodriti tijekom rada i pomagati Vam u slučaju pogreški i eventualnog nesnalaženja u sustavu, naš odjel helpdeska čini tim iskusnih djelatnika i stručnjaka iz područja računovodstva, financija, kadrovske evidencije, obračuna osobnih dohodaka, te robno-materijalnog poslovanja koji razumiju Vaše poslovne procese i prirodu Vašeg radnog mjesta.

Korisnička podrška organizirana je radnim danom u vremenu od 08:00-16:00 sati, a moguće je ugovoriti i privremena ili trajna dežurstva. Podrška se pruža telefonskim ili e-mail putem u sljedećim modelima:

Standardna podrška: Odnosi se isključivo na pružanje aplikativne podrške koje su sadržane u radnim uputama, ispravke grešaka, brisanje i unos podataka koje korisnik nema mogućnost samostalno izvršiti kroz sučelje aplikacije.

  • Usklađivanje programa sa svim zakonskim promjenama iz domene rada programa
  • Upgrade na najnovije verzije programa
  • Pristup ON LINE Help desku, video uputama
  • Ticketing – informiranje o statusu radnih naloga on-line
  • Uključena je u cijenu održavanja licenci

Expert podrška: Ugovara se zasebno po cijeni 400,00 kn / sat te se odnosi na pružanje savjetodavne podrške. Korisnik može podršku paušalno ugovoriti na razini mjeseca po cijeni 400,00 kn / sat ili po pozivu u vrijednosti 500,00 kn / sat. Minimalna obračunska jedinica na razini mjeseca je 30 minuta.

 

Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:

Saznaj više

Ugovori Expert Podršku

Što naši klijenti misle o nama

SAZNAJTE VIŠE