ERP Virga
ERP VIRGA poslovni je Cloud softver namijenjen tvrtkama koje žele poboljšati performanse svakodnevnog rada, bolje upravljati troškovima, pratiti svoje rezultate i biti usmjerene na povećanje prodaje usluga i proizvoda.
VIRGA program dostupan je u Cloud okruženju uz prednosti zakupa licenci, korištenja napredne IT infrastrukture, visoke dostupnosti i sigurnosti. Klijentima tako dajemo maksimalnu fleksibilnost ugovaranja ERP rješenja i potrebnih licenci koje odgovaraju kompleksnosti njihovog poslovanja.
In the ERP World One size doesn’t fit all…
Različite djelatnosti zahtijevaju specifične funkcionalnosti, stoga smo brojne ERP VIRGA aplikacije formirali u praktične, gotove pakete koji prate specifičnosti pojedinog sektora.
Otkrijte sektore u kojima stvaramo nove vrijednosti
ERP Virga Moduli
Širenjem Vašeg poslovanja i rastom kompleksnosti poslovnih procesa, odabrane pakete uvijek možete nadograditi komplementarnim ERP VIRGA softverskim modulima koji će Vam dodatno osigurati poslovnu učinkovitost i konkurentsku prednost.
ERP VIRGA činjenice:
- Cloud ERP VIRGA program nastao je 2008. kao predvodnik komercijalnih Cloud rješenja u Hrvatskoj i regiji
- Lokalizirana je za tržišta Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore
- ERP VIRGA platformu trenutno aktivno koristi 150 tvrtki s preko 1800 operatera u svakodnevnom poslovanju
- Cloud ERP VIRGA softver razvijaju, implementiraju i održavaju tvrtke Login d.o.o. i Login sustavi d.o.o. s timom od 40 IT stručnjaka
- Cloud ERP VIRGA softver se svakodnevno unapređuje i prilagođava dinamičnom okruženju digitalnog poslovnog svijeta
ERP VIRGA prednosti:
- Izbor gotovih VIRGA paketa prilagođenih za Vašu djelatnost
- Nema jednokratnog troška serverske infrastrukture i sistemskih licenci
- Za rad su potrebni isključivo osobno računalo i pristup Internetu
- Mjesečni trošak ovisi o odabranim paketima i broju licenci
- Pristup aplikaciji putem interneta sa bilo koje lokacije i računala
Zanimaju Vas gotova rješenja?
Otkrijte svijet VIRGA programa
Kako su naši korisnici ocijenili ERP VIRGA
Najčešće postavljana pitanja
Kako biste dobili najbolje rješenje za Vaše poslovanje, na izbor Vam stoje gotove aplikacije, kao i rješenja koja možemo razviti po mjeri.
Kod nas u modelu private Cloud-a možete kupiti trajne licence za aplikativno rješenje ili odabrati model zakupa licenci ERP VIRGA poslovne aplikacije, a time i troškove prilagoditi Vašem poslovanju.
Naše sustave Vam nudimo bez ugovorne obaveze na dugi rok.
Kao tvrtka s dugogodišnjim iskustvom i pozitivnim reakcijama naših korisnika jamčimo Vam dugoročnost i stabilnost poslovnih aplikacija uz kontinuirana uvođenja inovacija i poboljšanja.
Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pročitajte vezane sadržaje ili nam pošaljite upit:
Uvođenje VIRGA ERP rješenja u poslovanje tvrtke sa sobom donosi nove procese kojim se poslovni odjeli tvrtke u početku korištenja trebaju prilagoditi. U tom procesu Klijenti uživaju profesionalnu podršku našeg odjela korisničke podrške koji ih zajedno s voditeljem projekta uvode u procese i organiziraju radionice u njihovom poslovnom okruženju. Dodatno se tijekom prvih mjeseci operativnog rada organiziraju ad-hoc radionice i pojačana podrška u obliku remote desktop radionica primjenom aplikacija Team Viewer. Skini aplikaciju Team Viewer za Login podršku.
Tijekom uvođenja brinemo da se aktivnosti i sam prelazak na novo ERP rješenje odvijaju paralelno i redoslijedom prioriteta. Samo trajanje i završetak uvođenja ovisi o širini ugovorenih modula VIRGA rješenja i može varirati između 2 tjedna i nekoliko mjeseci (sukcesivno uvođenje) bez da je operativni rad Korisnika ugrožen.
Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pročitajte vezane sadržaje ili nam pošaljite upit:
Cilj naših programskih rješenja zajedno s profesionalnom uslugom uvođenja i podrške je optimizacija poslovanja brojnih klijenata iz različitih gospodarskih sektora. U suradnji s našim dugogodišnjim partnerima i isporučiteljima specijaliziranih rješenja po izboru naših klijenata razvijamo integrirana rješenja fokusirana na određene tržišne niše.
Na našim web stranicama pronaći ćete ponudu, opisane module i video materijale specijaliziranih rješenja za određene djelatnosti, kao i mišljenja naših korisnika.
Dodatno Vam nudimo mogućnost ugovoranja besplatne online ili live radionice u kojoj ćemo Vam prezentirati naše rješenje ili Vam dostaviti Demo verziju.
Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:
Odabirom ERP VIRGA Cloud rješenja birate najfleksibilniji i troškovno najefikasniji model korištenja poslovnih aplikacija.
Trenutno se produkcijska okolina nalazi u Login Cloud podatkovnom centru, smještenom na području Rijeke. Redundantna oprema i ažurna kopija podataka na zasebnim računalnim kapacitetima s pratećom infrastrukturom na udaljenoj lokaciji u Zagrebu (disaster recovery sustav) bitan je element cijelog sustava koji omogućava maksimalnu razinu informacijske sigurnosti prema standardima norme ISO27001:2013.
Tijekom 2019. VIRGA Cloud okruženje migrirat će u javn dostupni ORACLE Cloud što će korisnicima pružiti još višu razinu sigurnosti i dostupnost.
VIRGA aplikacija i baza podataka, kojoj pristupate s udaljene lokacije s bilo kojeg mjesta u svijetu, neovisno o tome nalazi li se VIRGA u LogIN Cloud podatkovnom centru ili u ORACLE Cloud-u, pruža Vam jednakovrijedan rad, pouzdanost i brzinu rada sustava bez obzira na njegovo opterećenje.
U Virga Cloud computing infrastrukturu uključene su sve sklopovske i sistemske komponente.
Veliku važnost u svim fazama razvoja, implementacije i produkcijskog rada naših programskih rješenja pridajemo upravo sigurnosti i zaštiti Vaših podataka. Trenutno na razini LogIN podatkovnog centra naši mehanizmi zaštite podataka proaktivno djeluju na rizike neovlaštenog pristupa, izmjene ili gubitka podataka, osiguravajući time visoku razinu povjerljivosti, integriteta i dostupnosti vaših poslovnih podataka.
Potrebna oprema za pristup Virga sustavu
Za korištenje aplikativnog rješenja VIRGA neophodno je računalo s minimalno 2 GB RAM-a, internet pristupom (preporuka i antivirusno rješenje), i instaliranom Java programskom podrškom. Sustavu se pristupa putem internet preglednika, kako sa Windows (7, 8, 8.1 ili noviji) tako i s Linux (Ubuntu) baziranih računala.
Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:
Naše sustave Vam nudimo bez ugovorne obaveze na dugi rok, što znači da u bilo kojem trenutku možete otkazati Vašu uslugu poštujući otkazni rok od 60 dana (ukoliko ugovorom nije drugačije regulirano). Vlasnik podataka je Vaša tvrtka i dužni smo Vam na Vaš jednokratni zahtjev bez naplate iste exportirati u strojno čitljivom formatu: pdf, Csv, xls.
Troškovi se dijele na troškove implementacije koji su jednokratni i ovise o broju ugovorenih modula i potrebnom broju sati obuke, te na troškove mjesečnog zakupa licenci koji uključuje zakup infrastrukture i licenci, uslugu održavanja i korisničke podrške.
Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit:
Osim naše aplikativne podrške koja će Vas bodriti tijekom rada i pomagati Vam u slučaju pogreški i eventualnog nesnalaženja u sustavu, naš odjel helpdeska čini tim iskusnih djelatnika i stručnjaka iz područja računovodstva, financija, kadrovske evidencije, obračuna osobnih dohodaka, te robno-materijalnog poslovanja koji razumiju Vaše poslovne procese i prirodu Vašeg radnog mjesta.
Korisnička podrška organizirana je radnim danom u vremenu od 08:00-16:00 sati, a moguće je ugovoriti i privremena ili trajna dežurstva. Podrška se pruža telefonskim ili e-mail putem u sljedećim modelima:
Standardna podrška: Odnosi se isključivo na pružanje aplikativne podrške koje su sadržane u radnim uputama, ispravke grešaka, brisanje i unos podataka koje korisnik nema mogućnost samostalno izvršiti kroz sučelje aplikacije.
- Usklađivanje programa sa svim zakonskim promjenama iz domene rada programa
- Upgrade na najnovije verzije programa
- Pristup ON LINE Help desku, video uputama
- Ticketing – informiranje o statusu radnih naloga on-line
- Uključena je u cijenu održavanja licenci
Expert podrška: Ugovara se zasebno po cijeni 400,00 kn / sat te se odnosi na pružanje savjetodavne podrške. Korisnik može podršku paušalno ugovoriti na razini mjeseca po cijeni 400,00 kn / sat ili po pozivu u vrijednosti 500,00 kn / sat. Minimalna obračunska jedinica na razini mjeseca je 30 minuta.
Niste dobili sve odgovore na Vaša pitanja? Pošaljite nam upit: