VIRGA programi
za trgovine u maloprodaji i veleprodaji
Implementacijom rješenja iz ERP VIRGA Commerce Platforme brojnim smo klijentima uveli invocije i pozitivnu poslovnu praksu iz područja veleprodaje, maloprodaje, skladišnog poslovanja i poslovnog izvješćivanja.
Logično posložena radna mjesta i međusobno vezani procesi omogućit će i Vašem poslovanju transparentan protok informacija među odjelima te ukloniti višestruko ponavljanje istih i vremenski zahtjevnijih radnji.
ERP VIRGA je napredna Cloud poslovna aplikacija za male i velike trgovce koja neovisno o broju dislociranih prodajnih mjesta omogućava centralno upravljanje nabavom, logistikom, prodajom i praćenje rezultata.
Kreirali smo međusobno povezane alate koji će vlasnicima, operativnim rukovoditeljima i djelatnicima pružiti izvanredno iskustvo poslovanja. Uz brze opcije prilagodbe artikala, uvjeta, cijena i akcija VIRGA je Vaša najbolja podrška u brzoj reakciji na sve brojnije zahtjeve kupaca.
ERP VIRGA omogućava brzu ekspanziju Vaše kompanije u zemlji i regiji. Uz odabir poslovne aplikacije korisnike također savjetujemo u izboru opreme za trgovine od ručnog skenera preko vaga i samoposlužnih blagajni do serverske infrastrukture i sigurnosnih sustava.
Otkrij gotove VIRGA aplikacije za trgovinu i upravljanje skladištem
Korisnici
Komplementarne VIRGA aplikacije u trgovini i uslužnom sektoru
Riješite se suvišnih koraka, digitalizirajte Vaše procese
i rastite još brže uz pomoć VIRGA aplikacija.
Prednosti VIRGA Business Platforme
- All-in-one platforma za Veleprodaju, maloprodaju i pružanje usluga
- Cloud aplikacija za neograničen broj poslovnica i naplatnih mjesta
- Centralno upravljanje prodajnim mjestima primjenom Cloud tehnologije
- Centralna baza podataka i analiza
- Integrirani digitalni Loyalty program za maloprodajne lance
- mobilne aplikacije za terensku prodaju, zaprimanje i isporuku robe te inventure
- Upravljanje centralnim skladištem i distribucijom – WMS – napredni sustav za upravljanje skladištem
Komplementarni paketi
VIRGA Cloud programsko rješenje za upravljanje trgovačkim lancima prehrane i robe široke potrošnje.
VIRGA ERP za maloprodaju namijenjen je tvrtkama koje imaju jednu ili više dislociranih maloprodajnih poslovnica u zemlji i inozemstvu. Uspješno je rješeno centralizirano upravljanje šifrarnicima, uvjetima nabave i prodaje te zalihama. Parametrizacijom šifrarnika artikala, uvjeta nabave i prodaje ERP VIRGA Vam pruža maksimalnu kontrolu troškova i prihoda. Naprednim funkcionalnostima olakašavamo bolju kontrolu količine, kvalitete i potrebe nabave, skladištenja i isporuke robe.
Cloud ERP VIRGA omogućava transparentnost i kontrolu rada dislociranih poslovnica, inventuru te praćenje nabave i prodaje. Trgovine su s ERP VIRGA-om maksimalno samostalne u izvršavanju svakodnevnih aktivnosti poput zaprimanja robe iz centrale ili od dobavljača, slanja robe međuskladišnicom u druge poslovnice, praćenja zaliha u svojoj i drugim trgovinama, printanja poličnih etiketa i naljepnica, te organiziranja i provođenja ad-hoc ili godišnje inventure.
Primjenom ručnih skenera i mobilnih VIRGA aplikacija baziranih na bar kod tehnogiji ERP VIRGA aplikacija je tvrtkama ubrzala procese zaprimanja robe, prodaje i inventure te značajno smanjila broj pogrešaka.
Funkcionalnosti ERP VIRGA za Maloprodaju:
- Šifrarnici artikala, dokumenata, skladišta, nabave i prodaje
- Nabava – narudžbe, primke i povrati – izvješća
- Praćenje zaliha – izvješća
- Prodaja, maloprodaja i veleprodaja iz maloprodaje, izvješća
- POS blagajna
- Inventure
- Izrade naljepnica, etiketa i deklaracija
- Izvještajni sustav
VIRGA autonomna POS kasa aplikacija pruža podršku u brzom i točnom radu na neograničenom broju prodajnih i naplatnih mjesta. Prodaja nema zastoja jer izdavanje računa ne ovisi o dostupnosti interneta. Ukoliko se fiskalizacija ne provede u trenutku izdavanja računa (nedostupnost internet veze) ERP VIRGA sustav provodi automatiziranu naknadnu fiskalizaciju.
Izaberite najbolji način poslovanja i kontaktirajte nas.
- All-in-one platforma za robno poslovanje
- Podržava neograničen broj poslovnica i naplatnih mjesta
- Centralno upravljanje prodajnim mjestima sa bilo koje lokacije
- Integrirani Loyalty program
VIRGA Retail & FMCG pronađite na preko 250 prodajnih mjesta za prehranu, tekstil i sportsku opremu
Napredna blagajnička aplikacija za trgovačke lance u Hrvatskoj i regiji pouzdan je asistent Vašem prodajnom osoblju. S prodajno orijentiranim fukcionalnostima VIRGA kasa aplikacija je vrlo jednostavna za korištenje.
Našim korisnicima ubrzali smo prodajni proces na blagajnama i na taj način poboljšali komunikaciju prodajnog osoblja i posvećenost kupcima.
Privremeni prekid internet veze ne utječe na rad blagajni – možete nastaviti izdavati račune, vršiti povrate i zamjene, a fiskalizacija i sinhronizacija sa centralnom bazom automatski će se realizirati po uspostavi konekcije.
Vašim ćete kupcima pružiti maksimalno kupovno iskustvo kombiniranjem različitih automatskih popusta i akcija te pogodnosti putem digitalnih programa vjernosti, poklon bonova i kataloških kupona.
VIRGA POS je prodajno orijentirana aplikacija s
- Ručnim i automatiziranim popustima
- Mogučnošću kombinacija osnovnih i dodatnih popusta
- Programom vjernosti – kartice i Loyalty aplikacija
- Poklon bonovima
- Integracijom s pultnim skenerom i vagom – kontrolno vaganje i vaganje za račun
- Info pultom za provjeru cijene
- Integriranim POS naplatnim terminalom
- Grafičkim i tekstualnim ispisom računa
VIRGA POS pronađite na preko 1000 naplatnih mjesta!
ERP VIRGA Veleprodaja je aplikacija koja uspješno digitalizira poslovanje tvrtki koje se bave veleprodajom i distribucijom robe u HoReCa sektoru, tj. opskrbom hotela i restorana te trgovačkih lanaca. Primarni cilj svakog distributera i opskrbitelja trgovačkih lanaca ili ugostiteljstkih objekata je osigurati pravovremenu isporuku i kvalitetu isporučene robe. Također, VIRGA Veleprodaja omogućit će bolju internu komunikaciju i distribuciju robe iz centralnog skladišta u vlastiti lanac maloprodajnih trgovina uvođenjem asortimana i pravila izvora nabave. VIRGA Veleprodaja tako će efikasno organizirati snabdjevanje vlastitih poslovnica s robom koja je na centralnom skladištu. Sustav je kompatibilan s VIRGA Maloprodaja, VIRGA WMS i mobilnim aplikacijama, VIRGA Mobile Sales, VIRGA Reports, VIRGA Finance.
Warehouse Management System – WMS sustav namijenjen je naprednom upravljanju skladišta za praćenje skladišnih pozicija, rokova trajanja i LOT-ova, režima skladištenja i pozicija robe za točnu i brzu manipulaciju tijekom ukrcaja prijevoznog sredstva i zaprimanja robe od dobavljača. VIRGA WMS usko je vezan za VIRGA Veleprodaja modul te podržava rad skenerskih aplikacija za samostalno poslovanje skladišta, komunikacije između komercijale i skladišta bez papira i usmenih pripremopredaja. Modul je kompatibilan s modulom VIRGA Veleprodaja i VIRGA mobilnim aplikacijama za upravljanje robnim tokovima.
VIRGA Mobile Sales je Windows bazirana aplikacija koju naši klijenti koriste na mobitelima i tabletima za terensku maloprodaju i veleprodaju. Terenski komercijalist ima uvid u vlastitu zalihu i zalihe drugih skladišta a aplikacija je usko vezana za back office aplikacije VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja te organizacijski prati mogućnost formiranja računa iz prethodno kreiranih narudžbi i planova isporuka. VIRGA Mobile Sales je sveobuhvatna i samostalna aplikacija za nesmetanu ambulatnu prodaju robe i usluga pravnim osobama kao i fizičkim osobama s fiskaliziranim maloprodajnim računima.
VIRGA mobilna inventura Osnovnih sredstva omogućava brzu i efikasnu provedbu inventure korištenjem mobilne aplikacije za handheld barkod čitače s Windows operativnim sustavom. Uz pomoć VIRGA mobilne inventure operater redom skenira osnovna sredstva i bilježi zatečenu količinu puneći automatizmom inventurnu listu. Sustav je kompatibilan s modulom VIRGA Osnovna sredstva i Sitan inventar
VIRGA mobilna inventura robe omogućava brzu i efikasnu provedbu inventure korištenjem mobilne aplikacije za handheld barkod čitače s Android operativnim sustavom. Uz pomoć VIRGA mobilne inventure operater redom skenira robu i bilježi zatečenu količinu puneći automatizmom inventurnu listu. Inventure je moguće provoditi parcijalno po organizacijskoj jedinici, robnim grupama i odjelima. Sustav je kompatibilan s modulima VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja, VIRGA WMS.
VIRGA mobilno zaprimanje robe je mobilna aplikacija za handheld uređaje s čitačem barkoda baziranim na Android operativnom sustavu. VIRGA korisnici ovu su aplikaciju odabrali za brzo zaprimanje robe i kontrolu isporuke dobavljača te izbjegli dvostruki unos količina i šifri artikala gdje se vrlo često potkradaju greške koje rezultiraju mukotrpnim inventurnim razlikama. Sustav je kompatibilan s modulima VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja.
VIRGA Mobile Reports je mobilna aplikacija za Android mobitele koja voditeljima trgovina i Upravi pruža uvid u aktualne rezultate po maloprodajnim mjestima. Zalihe, prometi, naplata i usporedbe rezultata s prethodnim periodima sada su lako dostupne i na dlanu i to u realnom vremenu. Pouzdani podatci koje se crpe direktno iz Vašeg ERP VIRGA sustava su u obliku grafikona i tabličnih prikaza jednostavni za razumijevanje pružajući Vam mogućnost za brzim reagiranjem.
Sustav je kompatibilan s modulima VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja.
VIRGA Reports je analitička aplikacija namijenjen tvrtkama iz područja veleprodaje i maloprodaje te uslužne djelatnosti. Na vrlo intuitivan i brz način voditeljima trgovina i menadžmentu omogućene su analiza kritičnih poslovnih podataka iz bilo kojeg kuta i u bilo kojoj kombinaciji kako bi korisnici mogli donositi poslovne odluke na temelju pravovremenih i prikladnih informacija, s ciljem održavanja i učvršćenja svoje pozicije na tržištu. Sustav je kompatibilan s VIRGA Maloprodaja, VIRGA Veleprodaja
VIRGA Loyalty inovativna je platforma za unaprijeđenje prodaje, analizu profila i navika kupaca primjenom sustava za nagrađivanje vjernosti. Za poslovnog korisnika program se sastoji od CRM, Marketing i Loyalty modula koji omogućavaju ciljanu komunikaciju i nagrađivanje kupaca. Komunikacija s kupcima ostvaruje se putem web- i mobilne aplikacije. Kupce je moguće nagrađivati bodovima za njihovu redovnu potrošnju, a pomoću marketinških kampanje periodično ih potaknuti na promjene u njihovim navikama.
VIRGA Loyalty Platformu možemo prilagoditi Vašem brandu, sadržaju i nazivlju i učinitu ju ekskluzivnim programom vjernosti Vaše tvrtke.
Tražite li pouzdano rješenje za maloprodaju koje će pomoći potaknuti Vaše kupce na češće kupovine uz jednostavnu, ali učinkovitu, komunikaciju i promociju Vaše ponude? Bez obzira upravljate li manjom kvartovskom trgovinom ili većim lancem prodajnih mjesta, Hatch! Loyalty platforma Vam nudi pouzdana rješenja za unaprijeđenje prodaje. Povećajte broj novih i stalnih kupaca pretvarajući svaku kupovinu u trajno prijateljstvo. Pokrenite svoj program vjernosti – brzo i jednostavno.