VIRGA Business Platform

Trgovina i skladišno poslovanje

Implementacijom rješenja iz ERP VIRGA Business Platforme brojnim smo Klijentima uveli invocije i pozitivnu poslovnu praksu iz područja veleprodaje, maloprodaje, skladišnog poslovanja i poslovnog izvješćivanja.

Logično posložena radna mjesta i međusobno vezani procesi omogućit će i Vašem poslovanju transparentan protok informacija među odjelima te ukloniti višestruko ponavljanje istih i vremenski zahtjevnijih radnji.

ERP VIRGA je napredna Cloud poslovna aplikacija za male i velike trgovce koja neovisno o broju dislociranih prodajnih mjesta omogućava centralno upravljanje nabavom, logistikom, prodajom i praćenje rezultata.

Kreirali smo međusobno povezane alate koji će vlasnicima, operativnim rukovoditeljima i djelatnicima pružiti izvanredno iskustvo poslovanja. Uz brze opcije prilagodbe artikala, uvjeta, cijena i akcija VIRGA je Vaša najbolja podrška u brzoj reakciji na sve brojnije zahtjeve kupaca.

ERP VIRGA omogućava brzu ekspanziju Vaše kompanije u zemlji i inozemstvu. Uz odabir poslovne aplikacije  korisnike također savjetujemo u izboru opreme za trgovine od ručnog skenera preko vaga i samoposlužnih blagajni do serverske infrastrukture i sigurnosti.

Naša preporuka

Otkrij gotove VIRGA aplikacije za trgovinu i upravljanje skladištem

Virga SUPERMARKET

Cloud ERP aplikacija s
naprednim POS kasa programom
za supermarkete i lance trgovina na
neograničenom broju prodajnih mjesta

VIRGA Sport & Fashion

Cloud ERP aplikacija s naprednim POS kasa
programom za hobby, sport i trgovine
odjeće i obuće na neograničenom
broju prodajnih mjesta

VIRGA Veleprodaja

Aplikacija za veleprodaju i distribuciju robe u maloprodajne lance, restorane i hotele te upravljanje skladišnim poslovanjem, nabavom i otpremom

Korisnici

Komplementarne VIRGA aplikacije u trgovini i uslužnom sektoru

Riješite se suvišnih koraka, digitalizirajte Vaše procese
i rastite još brže uz pomoć VIRGA aplikacija.

Prednosti VIRGA Business Platforme

  • All-in-one platforma za Veleprodaju, maloprodaju i pružanje usluga
  • Cloud aplikacija za neograničen broj poslovnica i naplatnih mjesta
  • Centralno upravljanje prodajnim mjestima primjenom Cloud tehnologije
  • Centralna baza podataka i analiza
  • Integrirani digitalni Loyalty program za maloprodajne lance
  • mobilne aplikacije za terensku prodaju, zaprimanje i isporuku robe te inventure
  • Upravljanje centralnim skladištem i distribucijom – WMS – napredni sustav za upravljanje skladištem

Komplementarni paketi

VIRGA Cloud programsko rješenje za upravljanje trgovačkim lancima prehrane i robe široke potrošnje.

VIRGA ERP za maloprodaju namijenjen je tvrtkama koje imaju jednu ili više dislociranih maloprodajnih poslovnica u zemlji i inozemstvu. Uspješno je rješeno centralizirano upravljanje šifrarnicima, uvjetima nabave i prodaje te zalihama. Parametrizacijom šifrarnika artikala, uvjeta nabave i prodaje ERP VIRGA Vam pruža maksimalnu kontrolu troškova i prihoda.  Naprednim funkcionalnostima olakašavamo bolju kontrolu količine, kvalitete i potrebe nabave, skladištenja i isporuke robe.

Cloud ERP VIRGA omogućava transparentnost i kontrolu rada dislociranih poslovnica, inventuru te praćenje nabave i prodaje. Trgovine su s ERP VIRGA-om maksimalno samostalne u izvršavanju svakodnevnih aktivnosti poput zaprimanja robe iz centrale ili od dobavljača, slanja robe međuskladišnicom u druge poslovnice, praćenja zaliha u svojoj i drugim trgovinama, printanja poličnih etiketa i naljepnica, te organiziranja i provođenja ad-hoc ili godišnje inventure.

Primjenom ručnih skenera i mobilnih VIRGA aplikacija baziranih na bar kod tehnogiji ERP VIRGA aplikacija je tvrtkama ubrzala procese zaprimanja robe, prodaje i inventure te značajno smanjila broj pogrešaka.

Funkcionalnosti ERP VIRGA za Maloprodaju:

  • Šifrarnici artikala, dokumenata, skladišta, nabave i prodaje
  • Nabava – narudžbe, primke i povrati – izvješća
  • Praćenje zaliha – izvješća
  • Prodaja, maloprodaja i veleprodaja iz maloprodaje, izvješća
  • POS blagajna
  • Inventure
  • Izrade naljepnica, etiketa i deklaracija
  • Izvještajni sustav

VIRGA autonomna POS kasa aplikacija pruža podršku u brzom i točnom radu na neograničenom broju prodajnih i naplatnih mjesta. Prodaja nema zastoja jer izdavanje računa ne ovisi o dostupnosti interneta. Ukoliko se fiskalizacija ne provede u trenutku izdavanja računa (nedostupnost internet veze) ERP VIRGA sustav provodi automatiziranu naknadnu fiskalizaciju.

Izaberite najbolji način poslovanja i kontaktirajte nas.

  • All-in-one platforma za robno poslovanje
  • Podržava neograničen broj poslovnica i naplatnih mjesta
  • Centralno upravljanje prodajnim mjestima sa bilo koje lokacije
  • Integrirani Loyalty program

VIRGA Retail & FMCG pronađite na preko 250 prodajnih mjesta za prehranu, tekstil i sportsku opremu

Napredna blagajnička aplikacija za trgovačke lance u Hrvatskoj i regiji pouzdan je asistent Vašem prodajnom osoblju. S prodajno orijentiranim fukcionalnostima VIRGA kasa aplikacija je vrlo jednostavna za korištenje.

Našim korisnicima ubrzali smo prodajni proces na blagajnama i na taj način poboljšali komunikaciju prodajnog osoblja i posvećenost kupcima.

Privremeni prekid internet veze ne utječe na rad blagajni – možete nastaviti izdavati račune, vršiti povrate i zamjene, a fiskalizacija i sinhronizacija sa centralnom bazom automatski će se realizirati po uspostavi konekcije.

Vašim ćete kupcima pružiti maksimalno kupovno iskustvo kombiniranjem različitih automatskih popusta i akcija te pogodnosti putem digitalnih programa vjernosti, poklon bonova i kataloških kupona.

VIRGA POS je prodajno orijentirana aplikacija s

  • Ručnim i automatiziranim popustima
  • Mogučnošću kombinacija osnovnih i dodatnih popusta
  • Programom vjernosti – kartice i Loyalty aplikacija
  • Poklon bonovima
  • Integracijom s pultnim skenerom i vagom – kontrolno vaganje i vaganje za račun
  • Info pultom za provjeru cijene
  • Integriranim POS naplatnim terminalom
  • Grafičkim i tekstualnim ispisom računa

VIRGA POS pronađite na preko 1000 naplatnih mjesta! 

Otkrijte VIRGA POS Svijet!

ERP VIRGA Veleprodaja je aplikacija koja uspješno digitalizira poslovanje tvrtki koje se bave veleprodajom i distribucijom robe u HoReCa sektoru, tj. opskrbom hotela i restorana te trgovačkih lanaca. Primarni cilj svakog distributera i opskrbitelja trgovačkih lanaca ili ugostiteljstkih objekata je osigurati pravovremenu isporuku i kvalitetu isporučene robe. Također, VIRGA Veleprodaja omogućit će bolju internu komunikaciju i distribuciju robe iz centralnog skladišta u vlastiti lanac maloprodajnih trgovina uvođenjem asortimana i pravila izvora nabave. VIRGA Veleprodaja tako će efikasno organizirati snabdjevanje vlastitih poslovnica s robom koja je na centralnom skladištu. Sustav je kompatibilan s VIRGA Maloprodaja, VIRGA WMS i mobilnim aplikacijama, VIRGA Mobile Sales, VIRGA Reports, VIRGA Finance.

Saznaj više

Warehouse Management System – WMS sustav namijenjen je naprednom upravljanju skladišta za praćenje skladišnih pozicija, rokova trajanja i LOT-ova, režima skladištenja i pozicija robe za točnu i brzu manipulaciju tijekom ukrcaja prijevoznog sredstva i zaprimanja robe od dobavljača. VIRGA WMS usko je vezan za VIRGA Veleprodaja modul te podržava rad skenerskih aplikacija za samostalno poslovanje skladišta, komunikacije između komercijale i skladišta bez papira i usmenih pripremopredaja. Modul je kompatibilan s modulom VIRGA Veleprodaja i VIRGA mobilnim aplikacijama za upravljanje robnim tokovima.

Saznaj više

VIRGA Mobile Sales je Windows bazirana aplikacija koju naši klijenti koriste na mobitelima i tabletima za terensku maloprodaju i veleprodaju. Terenski komercijalist ima uvid u vlastitu zalihu i zalihe drugih skladišta a aplikacija je usko vezana za back office aplikacije VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja te organizacijski prati mogućnost formiranja računa iz prethodno kreiranih narudžbi i planova isporuka. VIRGA Mobile Sales je sveobuhvatna i samostalna aplikacija za nesmetanu ambulatnu prodaju robe i usluga pravnim osobama kao i fizičkim osobama s fiskaliziranim maloprodajnim računima.

Saznaj više

VIRGA mobilna inventura Osnovnih sredstva omogućava brzu i efikasnu provedbu inventure korištenjem mobilne aplikacije za handheld barkod čitače s Windows operativnim sustavom. Uz pomoć VIRGA mobilne inventure operater redom skenira osnovna sredstva i bilježi zatečenu količinu puneći automatizmom inventurnu listu. Sustav je kompatibilan s modulom VIRGA Osnovna sredstva i Sitan inventar

VIRGA mobilna inventura robe omogućava brzu i efikasnu provedbu inventure korištenjem mobilne aplikacije za handheld barkod čitače s Android operativnim sustavom. Uz pomoć VIRGA mobilne inventure operater redom skenira robu i bilježi zatečenu količinu puneći automatizmom inventurnu listu. Inventure je moguće provoditi parcijalno po organizacijskoj jedinici, robnim grupama i odjelima. Sustav je kompatibilan s modulima VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja, VIRGA WMS.

VIRGA mobilno zaprimanje robe je mobilna aplikacija za handheld uređaje s čitačem barkoda baziranim na Android operativnom sustavu. VIRGA korisnici ovu su aplikaciju odabrali za brzo zaprimanje robe i kontrolu isporuke dobavljača te izbjegli dvostruki unos količina i šifri artikala gdje se vrlo često potkradaju greške koje rezultiraju mukotrpnim inventurnim razlikama. Sustav je kompatibilan s modulima VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja.

VIRGA Mobile Reports je mobilna aplikacija za Android mobitele koja voditeljima trgovina i Upravi pruža uvid u aktualne rezultate po maloprodajnim mjestima. Zalihe, prometi, naplata i usporedbe rezultata s prethodnim periodima sada su lako dostupne i na dlanu i to u realnom vremenu. Pouzdani podatci koje se crpe direktno iz Vašeg ERP VIRGA sustava su u obliku grafikona i tabličnih prikaza jednostavni za razumijevanje pružajući Vam mogućnost za brzim reagiranjem.

Sustav je kompatibilan s modulima VIRGA Veleprodaja i VIRGA Maloprodaja.

VIRGA Reports je analitička aplikacija namijenjen tvrtkama iz područja veleprodaje i maloprodaje te uslužne djelatnosti. Na vrlo intuitivan i brz način voditeljima trgovina i menadžmentu omogućene su  analiza kritičnih poslovnih podataka iz bilo kojeg kuta i u bilo kojoj kombinaciji kako bi korisnici mogli donositi poslovne odluke na temelju pravovremenih i prikladnih informacija, s ciljem održavanja i učvršćenja svoje pozicije na tržištu. Sustav je kompatibilan s VIRGA Maloprodaja, VIRGA Veleprodaja

Saznaj više

VIRGA Loyalty inovativna je platforma za unaprijeđenje prodaje, analizu profila i navika kupaca primjenom sustava za nagrađivanje vjernosti. Za poslovnog korisnika program se sastoji od CRM, Marketing i Loyalty modula koji omogućavaju ciljanu komunikaciju i nagrađivanje kupaca. Komunikacija s kupcima ostvaruje se putem web- i mobilne aplikacije. Kupce je moguće nagrađivati bodovima za njihovu redovnu potrošnju, a pomoću marketinških kampanje periodično ih potaknuti na promjene u njihovim navikama.

VIRGA Loyalty Platformu možemo prilagoditi Vašem brandu, sadržaju i nazivlju i učinitu ju ekskluzivnim programom vjernosti Vaše tvrtke.

Tražite li pouzdano rješenje za maloprodaju koje će pomoći potaknuti Vaše kupce na češće kupovine uz jednostavnu, ali učinkovitu, komunikaciju i promociju Vaše ponude? Bez obzira upravljate li manjom kvartovskom trgovinom ili većim lancem prodajnih mjesta, Hatch! Loyalty platforma Vam nudi pouzdana rješenja za unaprijeđenje prodaje. Povećajte broj novih i stalnih kupaca pretvarajući svaku kupovinu u trajno prijateljstvo. Pokrenite svoj program vjernosti – brzo i jednostavno.

Saznaj više

VIRGA Business Platforma iskustva

Pošaljite nam upit

Zanimaju Vas gotova rješenja?
Otkrijte svijet VIRGA aplikacija

Kontaktirajte nas