Webinar – Kako uz pomoć ERP-a optimizirati Omni Channel Prodaju

Webinar – Kako uz pomoć ERP-a optimizirati Omni Channel Prodaju

Budućnost je autonomna. Zašto ne bi bila i tvoja web prodaja?

Manje online trgovine svojim će stanjem zaliha, cijenama, popustima, isporukama i povratima savršeno upravljati i ručno sinkronizirati svoj webshop, ERP sustav i pokoju excel tablicu. No velika gnjavaža tek nastupa kad posao krene baš kako treba.

Porastom prodaje i uspjeha, online trgovine se bez automatizacije procesa moraju uhvatiti u koštac s velikim nesrazmjerom vremena i količine operativnog rada.

Nesmetanom komunikacijom između vašeg atraktivnog webshopa i naprednog ERP sustava, specijaliziranog za upravljanje online & fizičkim trgovinama, rješavate više od samo jednog izazova. Upravo razlika između prihvatljive i odlične online trgovine leži u IT strategiji tvrtke koja je prepoznala važnost automatizacije internih procesa, a time i potpunu integraciju i sinergiju webshopa i ERP-a.

Biti i ostati preferirani webshop nije lako jer konkurencija je samo jedan klik iza ugla.

Tvrtke koje se ne žele diferencirati od konkurencije s uvijek nižim cijenama, stalnog kupca moraju iznova osvajati i kroz promociju privlačiti nove. Dobrim rezultatima posjete webshopa i online prodaje moraju odgovoriti s nekompliciranom i brzom obradom narudžbi, kratkim rokovima isporuke, pravovremenom komunikacijom i organizacijom povrata.

Podcijenjena važnost integracije Webshopa i ERP-a

Rezultati nekih anketa u Europi i svijetu ukazuju da od okolnosti uzrokovanih pandemijom ipak neće profitirati svi online shopovi. Jedan dio njihovih potrošača kupovinu će obaviti kod konkurencije i kod nje ostati privremeno ili trajno. Prema provedenim rezultatima svaki treći potrošač je u novim uvjetima za sebe otkrio novo online mjesto. Kada je riječ o mladim generacijama riječ je o svakom drugom potrošaču koji sada, umjesto na jednom, isti proizvod kupuje u dodatnom online shop-u. Razlozi tome mogu biti različiti, no zaključak je da će se online trgovci u borbi za kupca i opstanak na tržištu morati još više fokusirati na sadržaj i korisničko iskustvo – ostaje li im dovoljno vremena da ručno i pojedinačno ažuriraju ERP i webshop, popunjavaju excelice i izrađuju izvještaje?

Snimku webinara donosimo Vam besplatno na linku