ORACLE Digital Assistant
Od sada tvrtke mogu komunicirati sa svojim kupcima na ujednačen i vrlo personaliziran način korištenjem različitih komunikacijskih mreža i platformi za prodaju proizvoda, ugovaranje usluga i pružanje korisničke podrške.
Najčešće primjene u Retail-u i turizmu
S web shopom tvrtke su omogućile prodaju svojih proizvoda i usluga 24/7. No, kako riješiti opterećenje korisničke podrške i potrebu informiranja kupaca 0-24?
Chat Bot tehnologija omogućava 0-24 dostupnost Vaših proizvoda i usluga, kao i brigu o Vašim kupcima, ugovaranje dodatnih usluga te zaprimanje i obradu reklamacija
Povećaj prodaju i zadovoljstvo kupaca uz ORACLE chat bot i AI tehnologije.
Što je Chat bot?
Chat bot je računalni program koji simulira ljudsku komunikaciju i obrađuje ulazne pisane i izgovorene podatke stvarajući bazu znanja kako bi usavršio svoju sposobnost prepoznavanja namjera i potreba sugovornika te tako ponudio adekvatna rješenja. Chat bot omogućava komunikaciju ljudi s digitalnim uređajima stvarajući dojam razgovora sa stvarnom osobom.
Koja je razlika između Chat Bot-a i Digitalnog asistenta?
Za razliku od jednostavnijih Chat bot verzija koji na konkretno postavljeno pitanje uvijek jednosmjerno komuniciraju odgovorom, digitalni asistenti uče tijekom komunikacije i tako usavršavaju više razine personalizacije.
ORACLE Digital assistant inovativna je Cloud platforma
za Vašu poslovnu transformaciju i tržišnu prednost
Otkrij gotove VIRGA aplikacije u turizmu i hotelijerstvu
Budite shopping mjesto o kojem se priča – Pokreni svoj program vjernosti
VIRGA Loyalty Platforma – CRM, Marketing i digitalni Loyalty program u jednom
- Praćenja potrošačkih navika kupaca i analiza
- Prepoznavanja prodajnih prilika u maloprodaji
- Slanje online promocija putem mobilne aplikacije
- Stvaranja većeg broja lojalnih kupaca
- Kontroliranih troškova marketinga i mjerljivosti učinka
VIRGA Loyalty Digitalni program vjernosti namijenjen je trgovcima i uslužnim tvrtkama.
Povećajte prihode
Potrošnja vjernih kupaca veća je u prosjeku za 50%
Povećajte prepoznatljivost brenda
Uz mobilni marketing i ciljano targetiranje stvori kupce koji će dijeliti pozitivne informacija o Vašoj ponudi
Uz mobilni marketing i ciljano targetiranje stvori kupce koji će dijeliti pozitivne informacija o Vašoj ponudi
Pravovremeno otkrijte preferencije segemnata kupaca i reagirajte na vrijeme i ispravan način.
Smanjite troškove generalnih popusta i promocijaOgraničite primjenu čestih popusta i akcija i usmjerite promocije na kupce koji su vjerni i vrijedni potrošači.
Chat bot i programi vjernosti
Tražite li pouzdano rješenje za maloprodaju koje će pomoći potaknuti Vaše kupce na češće kupovine uz jednostavnu, ali učinkovitu, komunikaciju i promociju Vaše ponude otkrijte VIRGA Loyalty mogućnosti.
Povećajte prepoznatljivost Vašega brenda i kupcima
pružite dodatnu vrijednost uz vrhunsko iskustvo kluba nagrađivanja.
Uz intuitivni reporting sustav upoznajte svoje kupce još bolje i poboljšajte komunikaciju ciljanom promocijom proizvoda i usluga. Povećajte broj stalnih kupaca i uspješno vratite potencijalno izgubljene kupce.
Komunikacija s kupcima ostvaruje se putem web- i mobilne aplikacije. Kupce je moguće nagrađivati bodovima za njihovu redovnu potrošnju, a pomoću marketinških kampanja periodično ih potaknuti na promjene u njihovim navikama.
Daleko inovativniji i troškovno povoljniji od konvencionalnih programa, VIRGA Loyalty potpuno je digitalizirano rješenje. Sustav uz korištenje mobilne aplikacije omogućava kupcu paralelno korištenje plastične kartice ili drugog medija s otisnutim bar code-om.
Aplikacija radi na neograničenom broju prodajnih i naplatnih mjesta.
Svaku transakciju pretvorite u prijateljstvo – VIRGA Loyalty pomaže u stvaranju jače veze s Vašim kupcima, povećanju broja posjeta i prosječne potrošnje.
Mi imamo rješenje za povratak kupaca u Vaše trgovine
Za poslovnog korisnika program se sastoji od CRM, Marketing i Loyalty modula koji tvrtkama donosi značajne prednosti:
CRM – Prepoznajte navike Vaših kupaca uz demografsku i RFM analizu, pratite učinkovitosti marketinških kampanja i Loyalty programa
Prikupljanje osnovnih podataka o kupcima i njihovim transakcijama
Osnovni podatci o kupcima, informacije o njihovoj potrošnji i navikama kupovine bilježe se programski u CRM bazu podataka. Unos vrijednih podataka ne ovisi o ljudskom faktoru. Podatci su ažurni, točni i spremni za analizu.
- Analitički CRM
- Izvještajni modul uspješnosti marketinških kampanja
- Demografska analiza
- RFM analiza
- Liste kupaca / Pregled kupca
- Analize prodaje
Marketing – One message doesn’ t fit all! Vaši kupci su individualni – usmjerite različite promocije ciljanim segmentima kupaca
Praćenja potrošačkih navika, prepoznavanje prodajnih prilika u maloprodaji i promocije putem mobilne aplikacije
Integrirani Marketing alat tvrtkama omogućava da samostalno kreiraju i objavljujuju marketinške kampanje koje se mogu usmjeriti ciljanoj skupini kupaca i tako uz značajno niže promidžbene troškove detaljno pratiti učinke provedenih marketinških kampanja i RFM analizu kupaca.
Digitalne kupone kupci osvajaju i troše putem mobilne aplikacije ili plastične kartice.
- Marketing alat (Objave i Marketinške kampanje s predefiniranim funkcionalnostima)
- Upućivanje marketinških poruka putem mobilne aplikacije
- Neograničen broj objava
- Neograničen broj mjesečnih kampanja s kuponima
Loyalty – Nagradite vrijedne i vratite potencijalno izgubljene kupce brojnim promocijama: Rođendan, Happy Hour, Ponovni dolazak, Random odabir kao i redovnim bodovima koji nagrađuju njihovu lojalnost!
S mobilnom aplikacijom razvijenom za Android i iPhone uređaje kupci dobivaju informacije u realnom vremenu, na jednom mjestu – objave, kuponi, stanje bodova te uvjete njihovog prikupljanja i trošenja.

Pomažemo trgovcima i pružateljima usluga da povećaju svoje prihode, zadrže svoje najvrijednije kupce, budu izbor broj 1 među konkurencijom i bolje prepoznaju potrebe svojih kupaca.
Korisnici






Blog teme
Implementacija ERP rješenja uz EU potpore
Iskoristite bespovratna sredstva u iznosu od 80.000,00 HRK do 1.000.000,00 kn. U srpnju 2018. godine objavljen je poziv na dostavu projektnih prijedloga za "Poboljšanjem konkurentnosti i učinkovitosti mikro, malih i…
LOGIN – izlagač na HoReCa 2018 u Opatiji
Na sajmu turizma i ugostiteljstva HoReCa Adria 2018 otkrijte suvremene načine digitalizacije Vašeg poslovanja primjenom modernih tehnologija tvrtki Login d.o.o. i Istra Tech d.o.o. Očekujemo Vas u Opatiji, Dvorana Marina…
Bespovratna sredstva za nabavku ICT opreme i aplikacija
Ukoliko planirate nabavku opreme, sistemskih licenci te ERP, DMS, CRM sustava sada je prilika iskoristiti bespovratna sredstva. Rok prijave 21.12.2018. godine Od 21.11.2018. ponovno su otvorene prijave projektnih prijedloga za…
Login ..and RUN – šestorka na B2B Run Rijeka
#B2BRUN je najveća poslovna utrka u Hrvatskoj koja se po treći puta održava u Rijeci i to ovoga četvrtka, 24.05.2018. s početkom u 18:00 sati. I naša ekipa #LOGINandRUN spremna je za osvajanje…
Login – sponzor FMCG & Retail 2018
"Zadnjih godina bezbroj puta je naglašeno da je kupcima važan doživljaj kupovine. To je rezultiralo pokretanjem koncepata koji povećavaju praktičnost, iskustvo kupnje ili su dovoljno privlačni za izgradnju interesa potrošača.…
Važne prilagodbe sa GDPR Uredbom
Koje promjene GDPR donosi i na koga utječe? Uredba o zaštiti osobnih podataka GDPR stupa u punu primjenu 25.05.2018. godine. Opća uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR) Cilj Uredbe je…